Gå til innhold

Slå av regenerering Audi A3 e-tron 2017

Ranger emnet


martinlol

Anbefalte innlegg

Hei, 

Fruen har ein Audi A3 Sportback e-tron 2017-modell (ladbar hybrid). I unnabakke bremser bilen automatisk for å ikkje renna opp i høgare og høgare fart. Lurt, tenker kanskje du. Automatisk drit, tenker eg.

F.eks.: Eg køyrer over ein bakketopp og skal ned ein lang bakke. Til tross for at eg ikkje rører pedalane bremser bilen av seg sjølv ("power"-nåla i instrumentpanelet går frå å ligga flatt til å gå ned i charge-feltet). Når eg køyrer over bakketoppar tar eg gjerne høgde for at det kommer ein unnabakke. Difor vil eg ikkje at bilen skal bremsa for meg. Eg vil heller bruka unnabakken til å samla fart. Løysinga er at eg må justera med gasspedalen for å få nåla ut av charge og til å ligga flatt. Er det mogleg å skru av automatisk regenerativ bremsing? Har prøvd ulike køyreprogram/-modus. Møller Bil Stavanger meinte det ikkje var mogleg.

Å køyra den bilen er som å krangla med ein robot - ein forbanna innpåsliten robot som skal læra deg å køyra bil. He he

Innspel blir mottekne med takk! 

1992 Volvo 240 GL '94 Olympic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis klager folk på det motsatte på A3 E-tron, så det er en innstilling et sted, jeg husker bare ikke hvor. 

Prøv å bytt kjøreprogram (ikke dynamic eller individual) og se om det hjelper. 
Husk at den også må stå i EV mode, men det er du vel klar over? 
 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 

Eg har prøvd alle programma - auto, dynamic og comfort. Køyrer som regel i EV. Kanskje eg må ta meg ein ny runde i innstillingane.

Har òg prøvd D, S, og M på girkassa. Mekanikaren frå Møller meinte eg kunne køyra i M og gire opp. Då ville ikkje bilen bremsa. Eg har ikkje fått testa dette skikkeleg. 

1992 Volvo 240 GL '94 Olympic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et triks også, men tror kun det fungerer på eldre, men verdt et forsøk. 

Sett bil i tiptronic, velg EV og ta girspaken kjapt fra tiptronic til S, da skal visstnok også regenerering skrus av. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår