Gå til innhold

Audi a3 trenger hjelp til å finne 2 deler

Ranger emnet


Borch

Anbefalte innlegg

Hei, driver å skal bytte fjærbein og fjær på min a3 2003, jeg klarte å knekke bolten som fester styrespindelen til fjærbeinet og lurer på hvor jeg kan få tak i ny bolt? Har søkt litt rundt men sliter med å finne.

I tillegg så ser jeg etter delen som jeg har markert på bildet, er den å finne noe sted?

Bærebru.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt har delenummer N10127706, enklest å kjøpe på Møller, koster lite. Disse boltene skal byttes hver gang.

Platen markert på bilde har delenummer 1J0407175, også denne får du på Møller. Alternativt f.eks. skruvat eller eurodel. Får da med nye bolter ;)

 

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Borch skrev:

Takk så mye, jeg har søkt rundt i evigheter uten å finne, ikke lett når man ikke helt kan navnene på ting. 

Men stemmer det at bolten er N10127706? Jeg får bare opp Sikringsplate Framaksel hvis jeg søker på den.

Det er fordi boltene N10127706 følger med når du kjøper ny plate 1J0407175 ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke hele spørsmålet ditt, beklager. Nei, den bolten du har markert følger ikke med, den må kjøpes separat. 

Et tips, handle heller hos Eurodel da de har et bredere utvalg, samt mange prisklasser. Link til plate med bolter og markert bolt. På Eurodel kan du på hver enkelt del trykke på «OE-nummer» og se om delen har korrekt delenummer som det du søker :) 

Presierer igjen, linken (7ZAP) jeg la inn lenger opp er til Quattro, er ikke alt som passer overens mellom fwd og Quattro. Du har ikke opplyst hva du har, så tok bare et eksempel ;)

 

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår