Gå til innhold

Audi 100 1991 2.8 clutch

Ranger emnet


Akram

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne oem nr til clutch sett til BN 72134. 

Ser priser varierer fra ca 1800kr til over 5000 kr på nett, er bekymret for å bestille feil. 

Skal bytte motor og vil sette på ny clutch og registerreim sett før montering. Er manuell kasse og motoren jeg skal sette i har gått m automat, er det bare å bytte svinghjul på den eller er det noe mer jeg må gjøre. Har også en manuell 5 trinns kasse fra en 95 mod A6 2.6 og lurer på om den vil passe. Trenger jeg sentrerings verktøy når motoren står på pall v bytte? 

Setter stor pris på hjelp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår