Jump to content

Innstallering av uoriginal spiller i bmw e39 (2002 mod.)

Rate this topic

Julian Bøe
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 520 e39 og tenkte å bytte ut den originale spilleren med en uoriginal spiller. Vil egentlig ikke dette da jeg syntes den jeg har er fin og passer til innteriøret. Men lcd skjermen er deffekkt. Jeg vil også ha en subb baki. Spørsmålet mitt er: hva er deres erfaring med å ha uoriginal spiller i denne bilen. Vil dere anbefale 1din eller 2din? og hvordan overgang har dere brukt? jeg forstår ikke helt dette med iso... osv... I tilleg vil jeg jo helst at multiratt skal funke. hvordan er det da med can-bus? Spilleren bør jo også helst ha phono uttak til sub. 

Ble kanskje litt krunglete dette her, men håper på svar! Takk!

Mvh Julian! (41364350)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Loffen2020
      Hei! 

Første gangen jeg legger ut innlegg her så vær grei og bilforum generelt, om det er feil side vær snill og gi meg hint om hvor jeg bør ta veien videre.
      ser det er mange bil interesserte her og lest utrolig mye bra her! Ofte her jeg har funnet veien igjen og igjen når jeg har lurt på noe og nå er intressen min for bmw blitt såpass stor at jeg ikke klarer dy meg lengre. 

Så spørsmåle(ne) er til dere som har peiling og som har begynt uten andre rundt deg med bil.
      Hvordan startet dere? Hvor vanskelig er det faktisk og skru motor?  Hvilke motor anbefaler dere for en som for første gang skal ta i en skiftenøkkel og hvilket skrusett og ekstra utstyr anbefaler dere? Og hva er minimums budsjettet på utstyr?
      Mvh ungdom som har sett lyset og ønsker bytte ut gaming med å skru motor! 

NB! Takker for alle seriøse svar :D
    • By 316i
      Hvordan kan jeg få en finere og grommere ly i min 316i uten å måtte betale for mye?
    • By Polo cross
      Hei, jeg har kjøpt en 2009 modell polo cross og jeg ønsker å bytte ut den originale radioen med et mer moderne multimediasystem. Ønsker ikke kun DAB-adapter, men med gps, radio og gjerne muligheter til å snakke i telefon. Er det noe som er mulig? Er det noen som jobber med å sette inn slike om jeg ikke får det til selv?
    • By Tinka3303
      Det er en ulyd i motoren men vet ikke helt hva som er årsaken! Trenger hjelp med å finne ut av det! Lytt å fortell gjerne hva du tror det er! (Er ikke registerkjedet, byttet det nylig) 
      Info: BMW 1-serie 118d n47 motor 2007 modell 

FullSizeRender.mov
    • By ptrjor
      Hei. Som tittelen tilsier trenger jeg hjelp til å finne en adapter til en bilradio. Jeg har nettopp kjøpt en 2001 Golf stasjonsvogn som kom uten radio. Dette lot seg løse ved at jeg fikk en rimelig ny og ubrukt bilradio fra min onkel som hadde byttet radio i sin Peugeot iOn. Jeg trenger da en måte å få brukt denne nye radioen (Pioneer DEH-1807ZC) i min eldre Golf 2001 mod, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Radioen passer fysisk rett inn. Trenger da sannsynligvis en adapterkabel med hunkjønn som passer i Pioneer/Peugeot-radioen, til hankjønn som passer i golfen. Skal hovedsakelig bare benytte bluetoothen i den, til musikkavspilling fra tlf. 
      Vet noen hva en sånn kabel heter? Prøvde å google litt, og har bare funnet motsatt kjønn av det jeg trenger på kablene, og at de heter ISO eller DIN? Går vel også evt. an å skjære av ledningene og koble dem til en annen dersom jeg finner rett kontakt. Ber derfor om hjelp fra noen som evt. kan dette bedre enn meg :)
      Legger ved noen bilder av både radioen og tilkoblingene i bilen jeg skal sette den i.

Her er koblingene i golfen

Og her er baksiden av radioen jeg vil benytte i golfen

Modellnr. osv på radioen

Tusen takk!
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy