Gå til innhold

Vw touran 2005 1t1

Ranger emnet


erykkuld

Anbefalte innlegg

Har en touran her som virker merkelig med bremselysene. Gikk ikke gjennom eu på grunn av bærebruforinger slakke (fikset) bærekule slakkhet (fikset) airbag lys (fikset) og det siste, høyre og midtre bremselys lyser ikke når man trykker inn pedalen, venstre side fungerer. 

Så jeg sparte det enkleste til slutt, som jeg trodde, men det er det jo ikke, bytta pærer, dette hjalp ingenting. jeg har da isteden tatt en kabel fra venstre side over til høyre side, og dette fungerer strålende, han lyser når man bremser, og ingen sikringer ryker (ennå). Men det midtre lyset. Jeg snakket med en mekaniker med håp om at han kunne si til meg at den kommer til å bli eu goskjent uten det midtre lyset fungerenes men han mente siden de forrige folka som gjorde eu kontrollen skrev på mangellappen at det skal lyse der, så kommer den ikke til å bli godskjent. Trenger hjelp hva kan jeg gjøre?

Jeg tror det er lysmodulen som er gåen i min mening, ettersom jeg tror det er veldig usansynlig at ledningene har full brudd et eller annet sted mellom modulen og bremselysa bak. jeg kan da ikke koble meg på den samme kabelen jeg har tatt fra venstre til høyre pga de lyser hele tia, og lyser mer når man bremser, det midtre lyset skal vel ikke lyse i det hele tatt før man har tråkket på pedalen? 

Jeg vil bare få bilen godskjent, skal kun bruke den i et år. Hjelp.

145481533_886133348866226_6771761979376777462_n.jpg

146969457_419628842639737_5502381995574682832_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår