Gå til innhold

Touran seter i caddy

Ranger emnet


Svima91

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har satt i touran seter (ukjent modell) i caddy? (2010)

Har koblet (huske ikke fargene helt 100%)

Rød/hvit og lilla/blå - rød/gul,
bun - brun, 
Og de tynne på samme farge

Det er strøm mellom rød og brun, men setevarmen fungerer fortsatt ikke. Vet at det er sentral under førersete, må jeg gjøre noe med den?

Omega a 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du setter inn facelift (2011-) seter fra en Touran i en pre facelift (-2010) Caddy vil du ikke få liv i setevarmen uten å flytte om på komponenter for styring av setevarme da det ble en forandring når de kom med ny type clima panelet. Du må isåfall flytte over alle komponenter og ledningsnett mellom styringsdel og varmeelementet i setet. 
Er noen år siden jeg gjorde dette, så husker ikke heelt konkret hvordan dette var, men facelift har en egen styreenhet på førersetet hvis jeg ikke husker feil, som bare får et signal fra clima panel. 
 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jesper1201 skrev:

Hvis du setter inn facelift (2011-) seter fra en Touran i en pre facelift (-2010) Caddy vil du ikke få liv i setevarmen uten å flytte om på komponenter for styring av setevarme da det ble en forandring når de kom med ny type clima panelet. Du må isåfall flytte over alle komponenter og ledningsnett mellom styringsdel og varmeelementet i setet. 
Er noen år siden jeg gjorde dette, så husker ikke heelt konkret hvordan dette var, men facelift har en egen styreenhet på førersetet hvis jeg ikke husker feil, som bare får et signal fra clima panel. 
 

Tusen takk for svar!

Hvordan finner jeg ut når setene er ifra?

Omega a 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår