Jump to content

Volkswagen touran 2006. Fjernlys slår seg på når svitsen er utav bilen. Og blien en er låst.

Rate this topic

CRL
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg har en volkswagen touran 2006 manual. Jeg har problemer med at når jeg har parkert bilen å slukket den, kommer langlys/fjernlys på. Jeg låser bilen å den lyser forsatt. Lysene går av og på. Jeg har cruise kontroll på bilen men den fungerer ikke. Noen som vet hva det kan være? Eller hvor jeg ska begynne å feil søke? Takk for svar :-D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Touran07
      Heisan. Har en VW Touran 2007mod, med en fjernkontroll som ikke fungerer. Fjernkontrolleren brukes til å skru av og på parkeringsvarmeren. Man kan ved hjelp av fjerkontrolleren skru av parkeringsvarming, men man kan ikke skru på varmingen. Fjernkontrolleren er altså ikke tom for strøm. Man kan også aktivere parkeringsvarmeren fra innsiden av bilen, men da ved hjelp av en knapp på dashbordet. 
      Dette er meget plagsomt på vinterstid da man må ut i bilen for å varme den, i stedet for å aktivere det ved hjelp av fjernkontrolleren. Er det noen her inne som vet hva problemet kan være? Og er det noe man kan fikse selv, eller burde man ta den til verksted?

Her er typen fjernkontroll det er snakk om.
    • By Jan Erik97
      Har ein 2012 D max som har gått 160000km, uten forvarsel forsvinner bak lys, kjøre lys og mindre lys til tall på gir, lys rundt ac brytere men instrumentpanelet får svært høy lys styrke.
      Byttet ett rele men varte 2-3 måneder før det begynnte på ny, relet er i orden bytter mellom to stk som  nødløsning men hadde vert fint å fått ett svar på hva som egentlig er greia
      Noen som har en ide? 
    • By pettergulbra
      Hei
      Bestilte fra Skruvat og har sef fått feil str på skiver, ser også ut som feil klosser. Selv om jeg har lagt inn reg. nr.

Nå har jeg plutselig funnet ut at det er PR nr på deler til bremsedeler for VW. 
      Men ut fra de numrene jeg kan finne på kortet i service heftet, finner jeg ikke noe som kan passe med de numrene, som Skruvat har skrevet man skal se på. Hmm? 

Noen forslag? 

Petter

• By rikart
      Under bilen er det 2 plastdeksel som ligger langs bilen under dørene, for å beskytte understellet på bilen regner jeg med. Forrige vinter løsnet det ene og det ble samlet opp mye snø under dekslet, og ble til slutt fjernet helt. Nå er det andre dekslet løsnet litt, og frykter samme skjer i år. Har sett rundt på nett for å finne nye, men er litt usikker hva de heter.
      Noen som vet hva de heter, eventuelt hvor de kan kjøpes?
      Bilen er en Volkswagen Passat 2006 modell, stasjonsvogn.
    • By Svindletthardt
      Kjøpte en volkswagen golf 2004 i mai via finn.no selgeren annonserte bilen som god stand og godt fulgt opp med service med liten til ingen påkost for kjøper. Bilen kostet 21000 kr. På Eu godkjenning 3 måneder senere oppdaget mekanikker at kanalen under var gjennomrustet og kom til å koste 20.000 å reparere. Ønsket da å heve kjøpet eller få en prisreduksjon med lys på mangelen. Det var da selger sa at slik rust må en vente av en så gammel bil og at det ikke var hans ansvar når jeg hadde kjøpt den uten garanti, han skrev også at bilen skulle selges som reparasjons prosjekt for folk som liker å skru bil men det informerte han ikke meg om. Videre ringte jeg vegvesen for å se når han kjøpte bilen som var dagen før han solgte den videre til meg. Han påstår at jeg ikke har rett til å kreve penger tilbake eller få mangelen fikset på hans regning. Jeg har meldt ifra til forbrukerrådet men det kan ta opp til 16 uker før de tar opp saken. Jeg lurer på hva dere synes om angrerett/reklamasjon og om han kan slippe unna med det.
      Ps: han har ikke tilbudt å reparere den men å vurdere om det var hans feil om jeg sendte den til han, noe jeg takket nei til siden han hadde fått dokumentasjon fra eu godkjenning og det er langt å dra for meg på en bomtur.

Feil jeg ikke var klar over
      -motorfeil
      -rust
      -ødelagt vinduvisker
      -oppbrukte bremseklosser og skiver.
      -ødelagt girmekanisme
      Takk for hjelpen :) 
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy