Gå til innhold

høytrykkspumpe Passat 3C5 1.6 TDI

Ranger emnet


caliman

Anbefalte innlegg

Hei!
Min 2010 passat har vært god, byttet deler her og der ( sist begge bremsekalipere bak som kostet en FORMUE!) Sist service ved 140000 har de byttet dieselfilter og funnet spon i filteret. De mener det er høytrykkspumpen kan være årsaken og anbefaler kontroll og utskifting. Problemet er jo at det er så dyrt det er nesten ikke verdt det. Noen her som har vært borti lignende og kan gi råd? Hva vil skjer om det ikke byttes? Ka er grunnen for at det er spon i filteret? 
Bilen er kjøpt hos samme forhandler og fulgt alle services til punkt og prikke. 

 

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår