Gå til innhold

Skjema/fargekoder tilhengerkontakt VAG

Ranger emnet


larseko

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ødelagt hengerkontakten på vår 08 ocativa scout. Kjøpte meg en ny universal 13-pols kontakt fra BT. Jeg var litt rask i svingene og klippet av den gamle/trakk ut ledningene uten å notere farge. Fant ut at Skoda/VAG SELVFØLGELIG  ikke kan følge standard for farger ledningene. 

Noen som vet fargekoder/skjema, ev hvordan man kan måle seg fram her? Jeg får liksom bare 4v på noen av ledningene når jeg prøver. Litt krise dette :-( 

Det må da være noe i verden som har vært borti dette, det går jo hundretusener av VAG-biler rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår