Gå til innhold

starter ikke når bilen er varm

Ranger emnet


Knut-Ole

Anbefalte innlegg

hei, har en 2000 mod, 93 saab som nekter å starte når den er kjørt litt og er varm. har søkt opp flere steder men finner ikke noe som passer mitt problem. når bilen er kald så starter den nesten før jeg rekker å sette inn nøkkelen, men så fort den er kjørt litt så kjinner og kjinner jeg uten at noe skjer. byttet fordeler da den var ubrukelig. det hjalp litt men når må være kjølig for å starte. den stopper også plutselig når jeg har fått start på den igjen når den har stått litt. for at den skal funke lenge så må den ha stått lenge å hvilt seg.

er som sagt en 2000, saab 93, bensin og automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår