Gå til innhold

Polo Mk5 2011 - Ulyd ved harde kanter i asfalten

Ranger emnet


Hermboe

Anbefalte innlegg

Når jeg kjører over harde kanter - som asfaltkanter eller hull i veien osv - hører jeg tydelig et "klunk" fra forstillingen. Lyden virker å komme tydeligst fra venstre side når venstre hjul kjører over ujevnheten, men lyden kommer også når høyre hjul kjører over ujevnheter (fortsatt lyd fra venstre side). Jeg mistenker stabilisatorstaget, men begge lenkearmene både ser, høres og føles fin ut. Er det noen kloke hoder her inne som har ideer til hva det kan være? Lyden kan også høres en gang i blant over fartsdumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår