Jump to content

Bytte 3 stopp lys LED midten på 208 2013 model

Aneid
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By C52010
      Hei. Har en 2010 mod Citroen C5. Baklyset på høyre side sluttet å virke for en god stund siden. Jeg tok ut lykten og fant da ut at polene i kontaktplaten til lykten var full i IRR, den ene var nesten borte. Nå har jeg kjøpt ny lykt. Har også byttet kontakten som plugges i lykten da denne også var irret. Men får ikke lys. (Har byttet pærer også) Etter jeg plugget i den nye lykten sluttet også blinklyset på venstre side å virke?! 

Noen som kan gi meg et hint på hvordan jeg skal feilsøke?

• By piddien
      De siste gangene jeg har koblet tilhengeren (Gaupen 1025A) til bilen (2001 Avensis med uoriginalt tilhengerfeste) går sikringen (10A) som baklyset og instrumentlyset er koblet til. Bremselysene virker fremdeles, både på hengeren og bilen. Jeg har brukt bilen og hengeren sammen i flere år, problemet har først oppstått i løpet av de siste månedene. Jeg så en mindre skade i ytterisolasjonen på en av de to kablene som går fra støpselet til lysene på hengeren. Skadet var rett ved støpselet, så jeg kappet kablene, avisolerte, satte på nye kabelsko og monterte sammen igjen. Det hjalp ikke. Jeg har også målt om det var kontakt mellom de forskjellige kontaktene i støpselet. Det var kontakt også er jeg ikke hadde forventet å finne det (dvs mellom pluss til to forskjellige lys). Jeg mistenker derfor at det er overledning. Jeg har målt, og det var ikke kontakt mellom godset i hengeren og de forskjellige kontaktene i støpselet. Har noen av guruene her ikke ideer til hva jeg kan gjøre for å finne hvor feilen ligger?
    • By BluVision
      Hei!

Jeg har en Jeep Grand Cherokee (ZJ) 5,2 L 1993 mod som har fått et problem. Baklysene har plutselig sluttet å virke. De virker når bilen tenningen er slått av, men så fort jeg starter bilen så slår de seg av.

Jeg fant ut at modulen bak reservehjulet (lamp outage module) var brent, så jeg koblet rundt denne uten at dette hjalp noe. Som jeg har forstått det så er det denne som gir feilkoder hvis ei lyspære slutter å virke til VICen (vehicle information centre). Så denne trengs strengt tatt ikke.

Jeg har også målt med voltemeter og finner ikke strøm i kontaktene når blien står å går. Bremselys, blinklys, tåkelys og ryggelys virker som de skal.

Noen som kan hjelpe meg?
    • By Jojohnstad
      Hei. 

Sliter med defekt blinklys og baklys på min VW touran 06 mod. 

Problemet gjelder kun høyre side bak, og et av baklysene samt blinklyset. Bremselys, ryggelys og de andre baklysene fungerer fint. Blinklys foran, og på andre siden fungerer også fint. 

Har sjekket: 
      - Pærene (og byttet)
      - Sikringer
      - Selve lampen (satt venstre lykt på høyre siden for å se om det var lykten det var noe galt med). 
      Problemet ligger ikke her...

Har noen forslag om hva det kan være, med unntak av kabelbrudd...?

På forhånd takk! 
    • By MrErling
      Hei,
      2 spørsmål vedr. erstatte knust baklys Civic 2010 modell 5 dørs
      - hvor får jeg kjøpt venstre baklys, utenom merkeforhandler?
      - hvordan skifter jeg det sjøl?

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy