Gå til innhold

cosmo prosjekt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jo det stemmer......mittre vegg sprakk.......

Deretter var det sprekk i en kanal i den nybygde blokka.......

Etter det var det en ny lekkasje i blokka......

Nå (4. gang) håper jeg alt virker, men har kun standard motorblokk. Værstingblokka kommer først til våren!

 

 

 

Har blitt mye jobb nå. Det er mye som gjenstår før det er noe vits i "vise" frem bilen etter at den har stått i nesten 2 år. vaske, polere, justere karosseri, finne noen elektriske feil......skaffe dekk, EU kontroll, 4-hjulskontroll osv........TTT

 

MVH

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...
Hei.

 

Alle Cosmo(JC) er nok det. Min også, og den kommer neste uke !

 

Råtassen har skrudd "så det tyter ut av øra". Han får kommentere selv..." jeg sier ikkenoe' ":D

 

mvh

 

Cosmo kommer og med manuel girkasse, men fordi bilen egentlig er en luksus bil, er dette veldig sjeldent. Det finnes ytterst få cosmoer med 20b motor og manuelt gir, og det finnes kun i sports utgaven, som det er solgt færest av. majoriteten luxury er en ren komfort bil, med mykere understell og alt tenkelig ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmo kommer og med manuel girkasse, men fordi bilen egentlig er en luksus bil, er dette veldig sjeldent. Det finnes ytterst få cosmoer med 20b motor og manuelt gir, og det finnes kun i sports utgaven, som det er solgt færest av. majoriteten luxury er en ren komfort bil, med mykere understell og alt tenkelig ekstrautstyr.

 

Hei.

 

Alle Cosmo har automat mener jeg . Om du vet om en som er fabrikklevert med manuell, vennligst send meg chassisnummeret.

 

Noen har satt inn manuell etterpå, men fra fabrikk er det KUN levert med automaten. Ikke ett kvekk om manuell i workshopmanualen heller.

 

..jeg tror du er på tynn is med manuell-påstanden din.

 

Og tråden er 4 år, men det er jo det som er fint med forum. :ratatatat

 

=)

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår