Gå til innhold

Suzuki baleno 1,6 4wd 2001

Ranger emnet


Jkls

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en baleno, virker ikke som 4wd funker, dette er hva jeg har gjort for å få den til å fungere uten hel, 

Jeg har hatt bilen i luften og når jeg snurrer på et hjul så snurrer di andre hjulene å, både bak og fram, har også dyttet in pinnen på transferkassa/ girkassen, som jeg fant som tips på denne siden her, den som er til å koble ut og in 4wd, jeg har prøvd bilen  på grusvei og på is. Når den står i oppover bakke med is så spinner kun fram hjulene og virker som den gjør det samme på grus. Alle tips tas i mot med glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår