Jump to content

Suzuki baleno 1,6 4wd 2001

Rate this topic

Jkls
 Share

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg en baleno, virker ikke som 4wd funker, dette er hva jeg har gjort for å få den til å fungere uten hel, 

Jeg har hatt bilen i luften og når jeg snurrer på et hjul så snurrer di andre hjulene å, både bak og fram, har også dyttet in pinnen på transferkassa/ girkassen, som jeg fant som tips på denne siden her, den som er til å koble ut og in 4wd, jeg har prøvd bilen  på grusvei og på is. Når den står i oppover bakke med is så spinner kun fram hjulene og virker som den gjør det samme på grus. Alle tips tas i mot med glede:)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Petterpeders
      Hei.
      Er det noen som har peiling på hvor stor mansjettene skal være og hvor man eventuelt får tak i det? 
      Prøvd å kontakte verksted og suzuki forhandlere, men får ikke et ordentlig svar på hvordan mål som er på de mansjettene.
      Trenger mansjett foran, ytre på begge sidene.

takk for svar.
    • By Petterpeders
      Hei.

Har kommen over en suzuki baleno. Er ikke så bilkjent, men har lyst å bli bedre på å skjønne biler.

Trenger hjelp med å finne ut hvor jeg kobler av 4wd (hvis mulig) og hvor jeg finner viskosekobling. 
    • By RC Hobby
      Hei

Noen her inne på forumet som vet hvilke ledninger som går til hva på lambda sonden på en 2002 mod Suzuki Baleno?
      Kjøpte uoriginal på Biltema, men fargene på ledningene stemmer ikke.
    • By Heggelund78
      Har en suzuki Baleno som ikke starter.Starteren drar motoren fint rundt men den fyrer ikke. Har blank gnist på pluggene...er dette riktig farge?  Ble byttet tenneingsås for noen år tilbake så den gamle nøkkelen er teipet fast oppå tenningslåsen å det har virket i noen år slik. var på verksted å fikk feilkode på fordeler,byttet denne da startet den å gikk hjem. men ikke etter det. 
    • By JOHO_
      Skulle skru om tenningen for å få varmen i en frossen Suzuki Baleno 2000, men viskeren stod i "på" posisjon så den sluttet å virke da den fikk litt for mye motstand av snøen som lå på ruten. Det er ingen lyd fra noen motor når jeg prøver å ta den på igjen, men det som er rart er at spyleren heller ikke gir lyd i fra seg. Vil tro det er to forskjellige motorer, så rart at begge sluttet å virke samtidig. Har sjekket sikringer i motorrommet og alle ser OK ut. Er det viskermotoren som er ødelagt? og hvorfor er det heller ingen lyd i fra spyleren? Er det enkelt og reparerere dette selv?
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy