Jump to content

Bensintank problem..Passer tank fra annen Toyota?

Rate this topic

El raza
 Share

Recommended Posts

Hei.

Holder på å skifter bensintank på en -00mod. Rav4 Fwd 1.8Bensin pga rust/lekk.

(Tank har kanal for mellom aksling)

Fikk en annen tank fra den lokale Høgger'n fra en 2L men den passet ikke pga størrelse og utforming.

Lurte derfor på om noen her vet om Bensintank fra annen Toyota kan passe?

Screenshot_20200214-094419_Gallery.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Maggi_ny
      Noen som har en delebil stående? 
      Ønsker å kjøpe diffrensial bakaksel med difflock. Til Toyota Hilux 4x4 pick up 2007 modell 
      Evt tips om ok hoggeri
    • By Abali
      Hei.
      Har en 2000mod rav4 som jeg ikke får helt til. Fikk feil på avgassmålingene på eu. Byttet plugger, olje og filter så fikk jeg «lura» den igjennom etterkontrollen. Men nå har jeg feilkode som lyder cyl1 misfire detected eller noe sånt. Husker ikke feilkoden da jeg har levert tilbake feilkodeleseren. Den går kun på 2,3,4. 
      dette har jeg prøvd:
      kryssbyttet på coilene - uten at problemet flytter seg. 
      sjekket kompresjon - har kompresjon på alle sylindere.
      byttet dyse tilhørende sylinder 1
      Pluggen på sylinder 1 er våt så det virker som ledningene til coilen ikke leverer det de skal. 

er det noen som har vært borti dette før?
      har lambdasonden noe med misfire å gjøre?
      trenger tips 
    • By eirfje
      Jeg har en 2.0 8v topp som er portet og høvlet hele 3 mm som jo er for mye. (2,7 er vel maks på disse?)
      Denne har gått noe fælt og da det er dyrt å porte har jeg fortsatt lyst å bruke denne toppen.
      Derfor lurer jeg på om det er mulig å ta av feks 0,5 mm av stemplene for å kompansere for dette?
      Noen som har erfaringer med dette?
      Merk dere at det er bilcross.
    • By Momentum
      Hva er forbruket på din Rav4 under forskjellige forhold? 
      Ser dette er et spørsmål som gjentar seg mye her på forumet, særlig då med folk som vurderer å kjøpe og vil undersøke litt i forkant. Men gjerne greit for oss som har disse bilene og vite hva andre bruker, kanskje noen til og med begynner å lette litt på foten xD
      Tenker dess mer info dess bedre, dvs modell, motor, girkasse, dekk, målemetode(kjørecomp/tripteller), takstativ(boks, grind),hengerkjøring o.l.
      Har personlig erfart at kjørecomputerne på litt eldre biler viser endel feil.
    • By Momentum
      Har en ulyd venstre side foran ved kjøring på ujevn veg, over fartsdumper og lignende. I begynnelsen virket det som det kom når det hadde regnet/var fuktig vær.
      Lyden kan beskrives som kort ulelyd, squeeky, lys knirkelyd og kan nesten høres ut som den er inni kupeen i venstre hjørne på dashbordet. 
      Var innom et Toyota verksted og de hadde ikkje hørt om lignende før men rådet meg til å smøre fjærbenslageret i hullet i motorrommet iom at lageret er åpent rundt toppen på støtdemperfestet.
      Gjorde dette samtidig som det ble minusgrader og lyden har vært vekke i to ukers tid men no når det ble litt varmere så er lyden tilbake...
      Skal også sies at bilen ble fluid film behandlet av forrige eier, har tenkt på om det kan ha kommet fett mellom stabstag og foring, at lyden kommer herfra men er usikker då lyden høres så godt i kupeen...
      Har noen vært borti noe sånt? 
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy