Jump to content

Report

• Similar Content

• By PyroR
      hei, har en octavia mk1 L&K som har et problem med alarmsystemnet. hadde biln på scan å dem fant ut at det e et problem med mikrobryteren i døra ( greit å fiske) men dem fant også ut at det var et problem med cupeovervåkingen. å mange sier denne bilen ikke har et alarmsystem/at sytemnet er ettermontert. noen som vet hva som stemmer å eventuelt hvor kan man eventulet finne denne sensoren..

takk
    • By davydanko
      Heisann, lurte på om noen visste om noen guider jeg kan følge her for å bytte ut hovedpumpen og slaven?
      Og hvordan i alle dager fyller jeg på clutchvæske? Ser ikke ut som om det er felles beholder for bremse/clutchvæske på denne, fyller man på rett på slavesylinderen?

• By PyroR
      Hei.
      Har hatt litt lugging i biln min under rolig akselerasjon, kjennes best i 1-2-3 gir og  rundt 2500-3800 rpm.. ingenting under hard akselerasjon og går normalt på tomgang.
      Leste at pluggledninger kan ha sånne typer symtomer, men biln min har coila de blir vel ikke bare utslitt på den måte? bil har forøverig har ingen feilkoder
      noen ider til ka som kan være galt?
      Skoda Octavia 1,8T  2002   og gått 160k km

• By PyroR
      Hei, har nylig begynt å komme en ulyd fra servoen.  jo fortere man ratter jo mere ulyd, nesten ingenting vis man ratter sakte.  første jeg gjorde var å sjekke servonivået... trur jeg.( grånn kork som jeg ikke vet hva e til men va nu nesten på max) lyden minner litt om når man struper en hydrolikkventil men mere mekanisk. noen tips til ka det kan være? eller hvor evntuelt servoresservaet er?
      Biln er en Skoda Octavia 1,8T 2002 mod
      liten videosnutt av lyden. den lav lyden kommer ikke med
      https://drive.google.com/open?id=1PPOU7PTe_I7bvqfOnsT3wdrBsxJ85m67
      srry for fucka spårk men prøver på bokmål da folk klaga på dialket tidligere hahaha...
    • By PyroR
      hei, va på servis med biln idag og fikk vite at den ene lyshøyderegulatoren ikke funkert så ene lyset lyser rett ned i bakken. dem viste ikke mye om dette å trudde jeg mest sannsynlig måtte bytte hele lykten... koster 5000... noen som vet kor man kan få taki en regulator eller hva typsike feil med den er? har vært sånn ei good stund egentlig.
      Skoda octavia 2002 L&K med Orginal Xenon lykter - Denne lykten (http://www.superskoda.com/octavia-i/headlights/skoda-octavia-01-07-facelift-oem-hid-d1s-xenon-headlight-right )

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.