Gå til innhold

VW passat 2000 "bremseproblem"

Ranger emnet


Pompels

Anbefalte innlegg

Vil ikke passe sammen med original caliper. Kjøper aldri av Skruvat da de nesten aldri leverer korrekte deler... Tror de bruker delekatalog fra USA e.l. ?

Er vel glideboltene som er rustet, eller? Disse får du enkelt tak i, samt tilhørende mansjetter. Vri den gamle løs, bruk smergelpapir og puss rent for rust, sett inn med fett og ny mansjett. Går glidebolt lett inn og ut så er det tut og kjør.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Stemmer.. da blir det nok ikke den leverandøren igjen.

ja, det var den ene glidebolten som hadde rustet fast. Kjøpte nye på Bildeler.no. Prøvde å spraye med WD-40 og la det stå en god stund.., prøvde meg så med skiftenøkkelen til bolten knakk temmelig enkelt av. Prøvde å bore ut resten av bolten, men det var ikke noen suksess dessverre. Må nok bestille ny del :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På 9/19/2019 den 8:27 PM, Quattro73 skrev:

Kjøper aldri av Skruvat da de nesten aldri leverer korrekte deler.

 

Så det er ikke bare jeg som har opplevd dette. Jeg kjøpte fremre eksosrør til min A4 B6 1.6 fordi den fleksible delen lakk. Skruvat var billigst, så jeg bestilte derfra. Jeg hadde tenkt å montere selv, men grunnet dårlig vær og mangel på garasje overlot jeg jobben til en mekaniker. Da jeg hentet bilen lå en del av det gamle eksosrøret i bagasjerommet. Det viste seg at en festebrakett på det nye eksosrøret var på feil sted. Mekanikeren mente at de hadde levert eksosrør til en bil med automatgir. Skruvat hadde selvsagt fått registreringsnummeret til bilen så de burde vite at det var manuell kasse på den. Så vidt jeg vet har A4 B6 1.6 aldri vært levert med automatkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd flere ganger å få feil deler fra Skruvat, altså kan umulig deres delekatalog være korrekt. Handler derfor aldri derfra igjen, bruker kun Eurodel.no - bedre priser, stort utvalg og har alltid fått korrekte deler.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår