Gå til innhold

Bilen reagerer veldig sent når man gir gass

Ranger emnet


Xseven

Anbefalte innlegg

Hei, Har en Suzuki KIzashi.
I det siste så har jeg hørt en stor ulyd når jeg har gitt gass (tenkte å vente til jeg skulle ha det på en liten eksos reparasjon). 

Men i dag så skjedde det noe mer. I det jeg gir gass, så reagerer ikke bilen før 2.5  sekund etter at jeg har trykket gassen inn.
Turtallet reagerer heller ikke før etter 2.5 sekund.  Ulyden er der enda.

Har noen en formening om hva dette er? Og om den holder til torsdag. 
Har time hos Suzuki i Hønefoss på torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen lampe som lyser.

Må navnet at det at etter å parkert bilen, og startet den på nytt igjen. Så oppførte bilen seg bedre.
Men enda er det en kjempe høy uling av en lyd, når jeg rører gasspedalen. 
Dette gjelder i både, park, drive og nøytral. 

Det som skjer hvis jeg da trykker hardt på pedalen (f.eks når jeg skal ut i et kryss raskt) er at ulingen kommer og den begynner å hoppe/riste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk problemer å logge på den kontoen over, så logget meg på min andre bruker her.

Fikk fikset problemet i rekord fart (tok "bare" en uke å få levert delen). Jeg fikk bilen tilbake idag, og nå oppfører bilen seg perfekt. 
Det som var problemer var oljekjøleren som hadde ett hull, hvor det lakk ut olje. 
Heldigvis, jeg skjønte at noe var galt, og har kjørt veldig pent, så girkassa klarte seg. 

Men synes ærlig talt at 11 000 kr for en oljekjøler er en voldsom sum.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår