Gå til innhold

Audi A3 Etron

Ranger emnet


Raymond mat

Anbefalte innlegg

Det er helt normalt, da det er mage faktorer som regnets med her. Under optimale forhold kan den vise rundt 45km ved fulladet batteri. 

I snitt går de fleste mellom 30-35 km på en lading, noe som også er å anse som normalt. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Dette er noe jeg også lurer på. Har en 17 modell selv, og etter hver lading har jeg maks 32 km rekkevidde. Dette er forsåvidt greit (er jo kaldere nå), men rekkevidden sier meg ingenting. Jeg har akkurat 10 km til jobb, men da har rekkevidden gått fra 32 km til 11 km. Dette er ikke nøyaktig i det helle tatt og for meg viser bilen da mindre rekkevidde en hva som er reelt. 

 

Har sendt en henvendelse til Møller om dette, men ikke mottatt noe svar enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Jesper her. Min ligger nå på alt mellom 39-41km fulladet, har hatt en noe røffere kjørestil de siste månedene enn jeg normalt sett ville hatt (pluss vinter, antar det også kan ha noe å si). Nå er min inne på 3-års kontroll av batteriet, jeg tipper alt er OK og at den ligger på kurven der den skal være nå etter 3 år. Kjører kun el i omegn hjemme og den er nokså nøyaktig på antall km ladet er antall km jeg får kjøre. Kjører dog langt til daglig (6-7 mil en vei til jobb) men på Hybrid Auto og "fin" kjøring så har jeg ca 11km strøm igjen når jeg ankommer jobb.

Så fort tempen ute dalte dalte antall km fulladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår