Gå til innhold

P02900 - Turbo/ Super Charger underboost

Ranger emnet


veddeb

Anbefalte innlegg

Hei I går då eg var ute og køyrde, merka eg motoren vart litt tyngre, der han før køyrde utan problem.
Så stoppa eg og fylde diesel på bilen, ein 2011 Golf 6 2.0 Tdi. Då gjekk viftene for fullt, og han virka sliten, og det lukta litt "varmt".
Temperaturen var litt over 90 på kjøleveska. Etter at eg hadde køyrd litt til, så sa det "poff" og det vart ein kort ulelyd.
Bilen gjekk i naudmodus, og eg fekk då ikkje opp turtalet. Stod eg stille, så kom eg opp i 2500 omdreiningar. Då også kom "ulelyden"
I dag tidleg så heldt eg gassen inn ei lita stund, og då kom det ulelyd og masse kvit røyk.
Kva trur de er gale? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det slik å forstå at etter gårsdagens hendelse så har du ikke åpnet panseret for å sjekke, men bare starter opp igjen neste dag? Min første tanke når du hørte lyden, er å åpne panseret for å se om det er noe helt åpenbart. Lekkasje på kjølevann, lekkasje på ladeluft e.l.? Kommer røyken fra motorrom eller eksos? Lukt av røyken? Tatt diagnose siden du får opp P02900 - som betyr turbo underboost? Tyder gjerne på ladetrykklekkasje, altså mellom turbo og innsugsmanifold.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/19/2019 den 3:19 AM, Quattro73 skrev:

Altså, er det slik å forstå at etter gårsdagens hendelse så har du ikke åpnet panseret for å sjekke, men bare starter opp igjen neste dag? Min første tanke når du hørte lyden, er å åpne panseret for å se om det er noe helt åpenbart. Lekkasje på kjølevann, lekkasje på ladeluft e.l.? Kommer røyken fra motorrom eller eksos? Lukt av røyken? Tatt diagnose siden du får opp P02900 - som betyr turbo underboost? Tyder gjerne på ladetrykklekkasje, altså mellom turbo og innsugsmanifold.

Hei! Eg trudde eg hadde svart på mobilen.. Sorry. No ved ein nærmare sjekk, så vart eg usikker på det med eksosen. Han var ikkje så voldsom. Der er ikkje lekkasje av kjøleveske, men det kom ein rar lyd frå turboen med ein gong eg starta. SÅ kjem den ulelyden ved høg omdreining. Det høyrdest nesten ut som turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, veddeb skrev:

Hei! Eg trudde eg hadde svart på mobilen.. Sorry. No ved ein nærmare sjekk, så vart eg usikker på det med eksosen. Han var ikkje så voldsom. Der er ikkje lekkasje av kjøleveske, men det kom ein rar lyd frå turboen med ein gong eg starta. SÅ kjem den ulelyden ved høg omdreining. Det høyrdest nesten ut som turboen.

Lyden med det same var som om noko skrapa borti noko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår