Gå til innhold

Vann fra lysbryter i taket helt framme

Ranger emnet


Steinar31

Anbefalte innlegg

Det kom inn litt vann fra den skyve bryteren som man skrur av og på de to tak lysene helt foran i bilen.
Dette måtte undersøkes litt og jeg tok av dekselet, og da falt skyve bryteren av (den bryteren der man har 3 valg for å slå på lys, slå av lys og automatisk lys når man åpner døra).... det var sikkert noe å feste den til som ble forflyttet sånn at nå er det ikke noe å feste denne bryteren til inni det sporet der knappen kan skyves.
Tanken var å ta av hele dekselet men det sitter veldig godt og kjenner eg meg selv så blir det fullstendig ødelagt i samme slengen.... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår