Gå til innhold

Selges: 2010 Mazda 6 2.2 DE Sport

Ranger emnet


Saddlefall

Anbefalte innlegg

Sted: Kristiansand 

Pris: 85000,-

https://www.finn.no/106657147

Selger min Mazda 6 som jeg kjøpte hos Olsen Bil for litt over 4 år siden. Ja, du ble vel skeptisk nå tenker jeg? Men frykt ikke! Jeg har allerede tatt kostnadene med reprasjon av MacGyver-metodene til kjeltringen Herr Olsen.

Bilen hadde problem med airbag systemet, men det har blitt fikset av merkeverksted (Mobile Fiskåtangen) 
Har papirer på alt som er gjort. 

Har hatt bilen på salgstest hos NAF og har i tillegg tegnet eierskifteforsikring. (den varer t.o.m. 12.04.19)

På NAF-testen ble det funnet et par ting:
- Dårlig batteri. Det er nå byttet. 
- Lekkasje fra AC kompressor. Det er satt opp ny time, og det skal fikses. (ca 6500,-)
- Høyre skiltlyspære gått, den er byttet. 
- Feilkode i høyre setebeltestrammer. Det ble sjekket og ingen feilkode ble lest. Det skal være i orden ifølge merkeverksted. 

Jeg har tatt godt vare på bilen så lenge jeg har hatt den, alle servicer er fulgt.
Bilen er i god stand for alderen, ikke så altfor mange km. Ok i lakken, noen små parkeringsbulker og steinsprut er å finne. Noen steinsprut på taket, bør følges med på mtp. rust. Ingen steinsprut i frontruta. Venstre baklykt er punktert. 

Rustbehandlet med Lanolinolje (fluid film) hos Engeland Antirust for ca. 1 mnd. siden. 

To sett fine originale 18" felger med ok Nokian sommerdekk, men vinterdekkene må skiftes.

Sommerdekk, Nokian Hakka Black
Mønsterdybde 4-5,5mm

Siste service April 2018

Neste frist for godkjent EU-kontroll 31.01.2020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår