thor_no 10 Report post Posted September 16, 2018 Hei. Jeg skulle gjerne hatt av dekselet på a-stolpe for å montere dab antenne. Har prøvd å bryte litt på det men det sitter godt og så er det jo denne airbagen da. 2007 crv. Er det noen som vet hvordan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kite 0 Report post Posted November 29, 2018 Hei. Hvordan gikk det med demontering av deksel på a stolpe.? Jeg lurer på det samme.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thor_no 10 Report post Posted November 29, 2018 Jeg lurer fortsatt og mangler fortsatt jording på antenna. Finner du ut noe så gi gjerne beskjed her...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
opelduude 21 Report post Posted November 29, 2018 Sitter som regel med klips. Må den løs og bruke litt mer kraft enn man kanskje er komfortabel med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kite 0 Report post Posted November 29, 2018 8 minutter siden, opelduude skrev: Sitter som regel med klips. Må den løs og bruke litt mer kraft enn man kanskje er komfortabel med. Takk. Skal prøve det.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thor_no 10 Report post Posted November 29, 2018 1 hour ago, opelduude said: Sitter som regel med klips. Må den løs og bruke litt mer kraft enn man kanskje er komfortabel med. Jeg tok i såpass at jeg kunne se på yttersiden hvor festet var og hvordan det var i ferd med å dra ut holdet den er festet i. Allikevel var det ingen tegn på at det skulle løsne i den enden det skulle.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kite 0 Report post Posted November 29, 2018 Akkurat nå, thor_no skrev: Jeg tok i såpass at jeg kunne se på yttersiden hvor festet var og hvordan det var i ferd med å dra ut holdet den er festet i. Allikevel var det ingen tegn på at det skulle løsne i den enden det skulle.... Jeg gjorde akkurat det samme... plasten begynte å gi etter.. Fant denne video. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kite 0 Report post Posted November 29, 2018 Den skal nok av i morgen.. ser for meg en ny plasdeksel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
thor_no 10 Report post Posted November 29, 2018 Såpass ja. Ikke rart den ikke slapp taket. Du får si fra hvordan det går. Quote Share this post Link to post Share on other sites