Gå til innhold

Front lys og bak lys skrur seg på/flikker når bilen er av

Ranger emnet


Johannesjk

Anbefalte innlegg

Hei har skaffet meg en Avensis 1998 2.0L, og har i ettertid fått problem med at lysene foran og bak skrur seg på/blinker sporadisk etter jeg har gått fra bilen. 

Så langt har jeg sjekket integration relay, prøvde å ta den ut og sette på strøm men problemet var der fortsatt. har også byttet head relay når jeg trodde det var den som fjusket siden det var klikke lyd som gikk i takt med lyset. Men ikke den heler har prøvd å søke rundt men har ikke funnet noen som har hatt dette så prøver her.kan legge til video av det og bilde av begge reléene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår