Gå til innhold

Vann i bagasjerom

Ranger emnet


kenthrr

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med vann i bagasjerommet på min grand vitara 2008.  Det er mye fukt og til tider en del vann i høyresiden i basgasjerommet (den siden som hengslene står på) , merket at det var fuktig i filten under matta så jeg rev den opp litt for å prøve å tørke ut litt men det kommer stadig nytt vann inn.  I løpet av vinterferien så har det kommet masse vann inn, sikkert fra snøsmelting, og lagt seg under luka i midten i brønnen der jeg har varselskilt osv.

Er det noen her på forumet som har hatt lignende problemer og som kanskje kjenner til hvor det er vanlig at det oppstår vannlekasje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 9 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Hei.

Et lite håp om løsning ser plutselig dårlig ut jo mer jeg leser nedover siden, ser ut som om denne tråden bare stoppet - helt av seg selv. Nå har det seg sånn at jeg kjøpte ganske nylig en Grand Vitara 06 modell. Jeg liker traktorfølelsen, og det å komme meg frem over alt, så jeg er fornøyd med bilen. Men ikke like mye med fukten som til stadighet preger innsiden av rutene i form av dugg og eller is. Dette var helt klart noe jeg la merke til umiddelbart, men jeg har fikset sånt før så dette skulle være enkel fiks i mitt hode. Jeg satt i gang å dekorere bilen med aviser under mattene og kattesand i sokk i frontruta. Fukten var like tilstede så jeg bytta og bytta i håp om at noe skulle skje, men det funka like lite hver eneste gang. Det var da jeg skjønte at jeg måtte utføre en grundigere titt inni alt og under alt.

Sonja L skriver over at hun fant fukt i oppbevaringsluken  - da jeg fjernet lag på lag bak i bagasjerommet, og fant et ekstra lite rom, dekket av filt .. og der - det må ha vært 4 cm vann inne i denne boksen. Filten var klissblaut

 

Så jeg forsøker derfor å blåse liv i tråden igjen - i håp om at det er noen der ute som har et godt tips om problemløsning på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår