Jump to content

Kjøpes: Oljerør returturbo

Rate this topic

Vegardsl
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By gst93
      Hva er intervallene på bytte av reg reim på Volvo v60? D3 motor, 2012 modell automat. 
    • By Nacho_libre
      Hei! Jeg leter etter denne delen, det er trekantholderen på bakdøren (Nummer 6 i bildet) . Noen tips? Eller kjenner du noen som kan hjelpe! Jeg kan betale 300 kr for dette. Takk!

• By Vdtuning
      Har akuratt satt i den nybygde motoren min en B230F som er bygd til turbobruk men er ikke turbo i den , problemet er at den tåler ikke lite gass og går absolutt ikke på tomgang.. skyter i luftfilter og virker noe tamm.. 
      Alle pakninger er nye , rotor og fordelerlokk plugger , kont reg timing  , rotorstilling , svinghjul sitter med blankt triggerfelt i starter hull .. tps er riktig mtp klikk i det man vrir litt på rulla..
      Har sveist igjen Egr og tomgangs regulatorhull i innsug .. 
      Må legge til jeg har frest stemplene flate og tatt ut litt i forbrenningskammeret i toppen . Dette er gjørt på måfå ..
    • By Odderling
      Hei jeg prøver å finne ut om det finnes åpne takrails til min Volvo 855 gl 1994. Takk for svar :)
    • By MariaJRoten
      Heisann :) 
      I det siste har det plutselig kommet en høy pipelyd når jeg kjører min Volvo V70 (02-modell). Denne lyden varer kun ett sekund, og virker å komme på helt tilfeldige tidspunkt. Noen ganger kan det være med kun få minutters mellomrom, mens andre ganger kan jeg kjøre i 30 minutter uten noen lyd. Det er ikke noe fast mønster så vidt jeg har skjønt. Denne lyden kommer også når radioen er skrudd helt av. 
      Det høres nesten ut som om lyden kommer fra høytaleren i nakkestøtta på sjåførsetet (som jeg tror hører til den innebygde telefonen), men det kan like godt hende at den kommer fra høytaleren i sjåførdøra. Jeg hører iallefall lyden mye tydeligere når jeg er sjåføren enn passasjer. 
      Jeg har nylig byttet til et "nytt" brukt instrumentpanel, da det forrige ble defekt, men synes å huske at jeg hørte denne lyden før byttet også. Denne bilen blir ikke brukt så mye, så det kan godt hende jeg husker feil, og at denne pipelyden faktisk kom etter byttet av nytt gammelt instrumentpanel... 
      Er det noen som aner hva denne lyden kan være? 
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy