Gå til innhold

Hvilken bil anbefaler dere å kjøpe til 50 000

Ranger emnet


Lijenta

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bi lei min gamle Renault Laguna som har en elektrisk feil som det ser ut til at vi ikke finner ut av. Så jeg må a tak i en nyere. Men hvilken er vedt å kjøpe

Den må ha hengerfeste

Være pendlerbil

Være plass til hund og utstyr

Bruke lite drivstoff

Rimelig å reparere

Har dessverre ikke fulgt med på hva som er verdt å kjøpe siden den siste bilen måtte jeg bare kjøpe p.g.a den forrige gikk i stykker på ferie langt borti gokk og var ikke verdt å reparere.

Kan også tenke meg de postmann Patt bilene  eller stasjonsvogn. Men hvilket merke og hvilken årgang og ja hva blir best? Er ikke avhengig av mer enn to seter da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke har krav til fler enn to seter ville jeg valgt varebil, her får du mer bil for pengene men du må være litt kritisk til bilen. 
Sørg for at den har blitt tatt godt vare på og er godt vedlikeholdt. 

Selv vil jeg anbefale VW Caddy, den er verdt en titt. Fåes også med 4 hjulsdrift hvis du trenger det. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jesper1201 skrev:

Siden du ikke har krav til fler enn to seter ville jeg valgt varebil, her får du mer bil for pengene men du må være litt kritisk til bilen. 
Sørg for at den har blitt tatt godt vare på og er godt vedlikeholdt. 

Selv vil jeg anbefale VW Caddy, den er verdt en titt. Fåes også med 4 hjulsdrift hvis du trenger det. 

Takk for svar. Jeg tenker selv i den retningen. Enten Caddy eller Ford Transit Connect har jeg tenkt på å se etter. Det fordi det er flere biler i den prisklassen inne for transitten enn Caddy en. Men er det noen av dem som er bedre i forhold til kjøreegenskaper og bilstøy enn den andre? JA støy inne hos føreren. Dem støyer så klart mer enn en vanlig personbil det regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caddy er en helt annen klasse en Connect, både hva gjelder støy og komfort. 

Jeg har eid begge bilene, og vil på alle områder anbefale en Caddy istedenfor en Connect. 

Reparasjonskostnader er nok hipp som happ, men Connect sliter mye med rust kontra Caddy. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår