Gå til innhold

Proff bilmegling erfaring

Ranger emnet


godgumpen

Anbefalte innlegg

 

Angrer bittert på mitt siste kjøp... gjennom "Proff" Bilmegling...Har veldig dårlig erfaring..!! Vil på det sterkeste advare mot denne forhandleren. Kjøpte bilen i våres og siden har det bare vært problemer, mangler, feil og noen søvnløse netter! Kjøpt noe biler gjennom årene men aldri sette makan til useriøse folk!! Skjønner ikke hvordan de kan kalle seg proff bilmegling, ironisk nok! Det er brakke lignende gatekjøkken med en rekke biler stående på plassen arealet utenfor. 

Bilen er solgt med en haug av skjulte feil, mangler og garantien han "slengte" på med var gjennom Autoconcept som så si frasier seg alt ansvar, fordi manglene var der fra før! I prinsippet har man egentlig ingen garanti!! Blitt rundlurt, Når går jeg til forbrukerrådet,  og all den tid jeg har kastet bort på dette!!! Advarer herved andre!

Skulle ha nok ha undersøkt nærmere før vi tok sjansen på disse, etter å ha lest om dem i etterkant så er jeg visstnok ikke alene med slike erfaringer

https://www.google.no/search?source=hp&q=proff+bilmegling&oq=proff+bil&gs_l=psy-ab.3.0.0l10.833.1972.0.3252.10.9.0.0.0.0.78.525.9.9.0....0...1.1.64.psy-ab..1.9.523.0..0i131k1j0i67k1j0i10k1.0.sAEz8eE3xbc#lrd=0x46416f3bf25efa11:0xb131490573d2cb11,1,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Sier meg fullt enig her. Jeg kjøpte bil av proff bilmegling i 2014/15 og det var masse skjulte "dyre" feil. AC funket ikke, men det var bare fordi det var tomt for freon sa dem. Viste seg å være kaputt kompressor.14.000.-  Webasto funket ikke. Var bare å låse den opp hos Møller sa dem. Webasto brennkammer var tett. Kostet 12.000.- Skal sies at de tilbød seg å spleise på reparasjonene 50/50. Jeg var dum som ikke sjekket hver bidige ting, men regnet med at å kjøpe fra forhandler ga meg god garanti. Fikk med noe autoconcept tuleforsikringl som ikke dekker noen av disse tingene. Men jeg må ta på min kappe at jeg var godtroende. Fra nå av skal jeg sjekke erfaringer med forhandlere på forumer og alltid ta en NAF test selv om det er en forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Ikke kjøp bil herfra! Kjøpte dessverre bil fra her, siden det er forhandler kan man tenke seg at man får en ok bil. Etter å ha hatt bilen i 14uker og tatt med på verksted viser det seg at en del ting må fikses for et par titusen kroner! Ting som det sto var byttet ut må må byttes for det er helt slit, kan vel ikke ha skjedd på så kort tid. Andre ting ser ut til å ha vært slit en god stund nå, og resten ser ut som det ikke har blitt byttet noensinne(selv om det skulle ha vært det for det er såpass ille). Snart blir summen på reparasjoner lik summen på bilen, helt idiotisk. Så kan hans «garanti»(som han nærmest tvang oss til å kjøpe) gå i søpla for ingenting kan dekkes. Ubrukelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Verste forhandlaren i Noreg.  Berre feil med bilen og garantien frå autoconcept var håplaust. 
Uærleg forhandlar som juger om tilstanden til bilen. Her blir du lurt. 

Etter eit omfattande motorhavari oppdaga vi at bilen hadde tidlegare vêret kollisjons skadd. Alle feriepengane har gått med på ulike reparasjonar. 
Vi har vore naiv. Hald dykk langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår