Gå til innhold

Climatronic problem 2009 Cross Polo

Ranger emnet


karakikaraki

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2009 Cross Polo nå, hvor Climatronic'en ikke funker normalt. Når jeg skrur på vifta så kommer det ikke mere luft. Når jeg trykker Auto kjennes det ut som luften reguleres, men jeg får ikke endret manuelt. Det synes på displayet, men ingen endring i luft trykk. Når jeg trykker på front rute de fog knappen så skal det jo normalt komme full pupp, men ingenting skjer, annet enn at displayet viser korrekt. Det lille av luft som kommer virker kald, så tror det er gass. Det skal vel uansett være mulig å regulere viften selv om det ikke er gass.

Noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår