Gå til innhold

Verkstedhistorikk på snapdrive

Ranger emnet


tazie

Anbefalte innlegg

Driver og kikker på bruktbil om dagen, og kom over "den perfekte" (2009 mazda 6)

Ulempen er at forhandler har kjøpt bilen av en annen forhandler, og vet ikke noe om forrige eier eller historikk på bilen.

Bilen har elektronisk servicebok som jeg har fått, og der står det at alle servicer er fulgt opp bortsett bra en (nesten 3år og 50.000 km...) Det står heller ingen ting om hva som evt. er gjort utenom vanlige servicer.

Forhandler mener at dette skyldes at det mest sansynlig er utført service hos et ikke-merkeverksted, som ikke har fått ført opp i boka. For bilen skulle nemlig være tipp topp med alle service fulgt opp (...)

 

Jeg så at siste service var tatt hos snap-drive, så ringte dit i håp om at de kunne hjelpe.

Men til min store fortvilelse viser det seg at en bils service historikk hos snapchat er topp-hemmelig, og går med den tidligere eieren i grava, om vedkommende ikke henter den ut selv.. De kunne bekrefte at bilen har vært der noen ganger, men kunne ikke røpe noe mer...

 

Jeg tenker liksom at historikken på en bil skal følge bilen, og ikke eieren?

Hva mener dere? Noen som har vært borti lignende?

Og hvis noen jobber på snap-drive her, og vil tjene noen kroner. si ifra :P

 

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor servicehistorikken skulle være hemmelig. 

Høres veldig merkelig ut. Fikk du noen grunn til at det var slik?

 

Nei. Ikke annet en at "sånn var det" Eieren (eller forrige da..) er den eneste som kan få den infoen.

Har prøvd 2 ganger, og sendt ên mail. Samme svar. "logg inn på min side, og se"

___________________________________

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår