Gå til innhold

Osram Night Breaker Xenon pærer: Hvor (Haugesund/Stavanger) får jeg tak i disse?

Ranger emnet


siapelan

Anbefalte innlegg

Xenon pæra på ene sida begynner å blinke litt og har også slukket under kjøring (får det på igjen om jeg skrur lyset av/på), så er vel på tide å skifte. Snart 7 år/150' km, så får vel være greit ...

 

Og; ser at mange anbefaler Osram Night Breaker Zenon pærer

 

---- >>>> Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse (D1S) i Stavanger- eller Haugesundsområdet?

 

... har en bil hvor det er svært enkelt å komme til for å skifte - trenger bare nappe opp et par pinner, så kan hele lykte-enheten tas rett ut, så tenker å skifte selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du nok kjøpt de fleste steder hvor de har biltilbehør. 

Meca, Mekonomen, Bilxtra osv. Men da til en forholdsvis frisk pris 

 

http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=220077&CarReference_ID=-1&CategoryType_ID=12 2200 kr pr pære

 

http://www.ebay.com/itm/OSRAM-D1S-XENARC-NIGHT-BREAKER-UNLIMITED-2-ER-SET-XENON-BRENNER-70-MEHR-LICHT-/301347042935?hash=item4629aef677:g:sykAAOSwv-NWUKCF På Ebay får du to pærer for nesten halve prisen av hva en koster i Norge. Pluss på 25% i moms og enda blir det billig. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - ja det var frisk pris ...

 

Litt skeptisk til ebay, har lest et par plasser at det finnes utrolig gode kopier der ute ...

 

Ser de har de på qwt.no til 949,- pr stk. Er det noen grunn til at jeg ikke skal bestille disse i posten? Tenker litt på gamle glødepærer som ikke har så godt av å bli kastet frem og tilbake i en eske, men det samme gjelder kanskje ikke for Zenon pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være skeptisk til billige xenon pærer på både finn.no og ebay

 

Jeg selv kjøpte først et billig sett på finn.no. Han skulle ha 800kr for 2stk D3S xenon Osram pærer. Disse virket originale, men da jeg satte dem på så fikk jeg veldig dårlig lys. Merket at noe ikke var riktig. Så tok jeg en runde på ebay og kjøpte noen enda billigere osram pærer der. Samme effekt, dårlig lys. 

 

Nå kjører jeg med biltemas D3S pærer og de lyser utrolig bra. Pent lysbilde. Flere ganger bedre enn de billig kopi pærene. Og de kostet meg bare 600kr stk

 

Vurderer innkjøp av ekte og gode Philips D3S X-tremeVision eller osram nightbreaker for å få enda bedre lys. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår