Gå til innhold

Honda Accord Tourer 2009, hjelp til stereoprosjekt

Ranger emnet


Joakim Korsnes

Anbefalte innlegg

Heisann! smile.gif

Sitter å planlegger innkjøp av nye komponenter til bilen.

Honda Accord Tourer 2009 med Premium Audio System (6CD integrert) uten navigasjon.

Musikken kommer til å være VELDIG variert, alt fra techno til både heavy metal og danseband.

Har lyst å beholde basshøyttaleren som står originalt i bagasjerommet om det er mulig. 

Ny spiller har jeg tenkt ut til å bli Pioneer AVH-X5800DAB men er åpen for andre 2DIN forslag. 

Av høyttalere vil jeg ha komponent (16,5 cm) i alle fire dørene og to fulltone (8 cm) i bagasjerommet, den single i dashbordet er ikke så viktig, men kan selvfølgelig få være med om det er muligheter for det. 

Vil at rattkontrollen skal virke på Pioneer'en, og helst fortsette å kunne bruke eksisterende USB og AUX som ligger i armlenet/midtkonsoll.

Budsjett ligger på 10K-18K. 

Telefonen min er Android. 

Ønsker å oppnå ett godt anlegg som kan spille bra og høyt (trenger ikke å vekke alle i mils omkrets når jeg kjører hjem fra kveldsvakt) og med gode/praktiske funksjoner. 

Er åpen for tips og triks. 

Har tilgang på det aller meste som trengs av verktøy innen elektronikk, mekanikk, kompositt og platemetallarbeid (fly). 

Vil ha alt så skjult som mulig, bilen har ett ledig rom under bagasjerommet (der det ligger reservehjul vanligvis) som er godt egnet til å montere forsterker og lignende om det er behov, kom gjerne med tips til måter å oppnå god nok kjøling i dette rommet. 

 

Legger ved skjema over bilens høyttalersystem smile.gif

 

Tusen takk for at du tok deg tiden til å lese alt dette, og alle innspill/tips/gode forslag/mindre gode forslag er hjertelig velkommen. 

- Joakim 

post-144686-0-92516000-1473282753_thumb.png

Fremtidig lotto-millionær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår