Gå til innhold

Hjelp! Innerskjerm i hjulbue bak kommer borti dekk.

Ranger emnet


Rolig type 92

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte en Audi A3 for noen måneder siden men oppdaget nylig at innerkjermen inn i hjulbuen kommer borti dekket og lager en slags flapre lyd hvis man kan kalle det det.

Kan man poppnaggle dekselet påplass?

Alle skruene sitter godt i innerkjermen, men dekselet e litt løst forde.

Dette er bak til høyre så er redd for å treffe dieseltanken hvis jeg ska naggle den fast...

Dette er en 2011 model så er litt merkelig spør du meg...

 

Noen tips??

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist dekselet er løst så sitter ikke alle festene/skruene riktig. 

 

Og hvis alt ser bra ut så er det kanskje noe med festene bak. Ta av hjulet og skru ut alle skruene. Ta ut skjermen. Så se over festene til skjermen. Kanskje noen er ødelagte, bøyde eller mangler. Fiks det som må fikses og skru på plass dekselet. 

 

Det å lime fast ting med sikaflex blir litt for jalla spør du meg ;) 

 

 

En annen ting, er det riktig felger du har på bilen? ;) Feil innpress på felgen kan gjøre at den "står" feil. Dvs subber inntil diverse ting. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist dekselet er løst så sitter ikke alle festene/skruene riktig. 

 

Og hvis alt ser bra ut så er det kanskje noe med festene bak. Ta av hjulet og skru ut alle skruene. Ta ut skjermen. Så se over festene til skjermen. Kanskje noen er ødelagte, bøyde eller mangler. Fiks det som må fikses og skru på plass dekselet. 

 

Det å lime fast ting med sikaflex blir litt for jalla spør du meg ;) 

 

 

En annen ting, er det riktig felger du har på bilen? ;) Feil innpress på felgen kan gjøre at den "står" feil. Dvs subber inntil diverse ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår