Jump to content

Registerreim hoppet over/feil påsatt?

Rate this topic


???
 Share

Recommended Posts

Har lest på et forum at rekke motorer kan gå som normalt på tomgang med en tann feil men drar dårlig, spes. på lavt turtall.

Det er det problemet jeg har og har nå sjekket alt annet (tror jeg).

Bruker myyye drivstoff om jeg ikke er meget snill på pedalen og drar dårlig om jeg gir mye gass. Om jeg gir bare litt gass og gir mer er det ikke noe annen forskjell enn lyd i eksosanlegget.

Reimen er byttet før jeg kjøpte bilen og jeg har nå mistanke om at det er det som er feilen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By Askulf
      Hei,
      Jeg har hatt nokså kul motorlyd siste halvåret, men nå har eksosrøret knekt like bak fleksi-røret så det er på tide med reparasjon.
      A6 C5 2003 1.8tq. Mener motorkoden er awt.
      Jeg tenkte først å kappe på begge sider av fleksirøret og kjøpe et skjøte-fleksirør på Biltema til et par hundringser, pluss klammer for å skru fast. Men de hadde ikke dimensjonen, jeg mente jeg målte mitt til 54mm diameter. Jeg sveiser ikke, så da måtte jeg satt inn bilen på verksted evt.
      Jeg ser at BS bildeler har hele røret til en liten tusenlapp Eksosrør, Foran så vurderer derfor å gå for dette. 
      Hva tror dere om planen? Innspill eller tips mottas med takk!
    • By Askulf
      Hei, har en 2003 A6 1.8tq.
      Har ulyd og slark i venstre forhjul. Lurer på om det er en overkommelig jobb å skifte hjullager? Har mulighet for å låne verksted med hydraulisk presse, men kunne godt tenkt meg å skrudd hjemme. Har også slitte skiver, så bytter nok bremser i samme slengen. Er det andre ting jeg må tenke på, som det lønner seg å ta samtidig? Lurer også på billige kvalitetsdeler, noen tips?
    • By KFD
      Har en Audi A6 2008 Avant med fabrikkmontert innfellbart hengerfeste.
       
      Har fungert fint, men nå lyser varsellampen at festet ikke er felt inn 100% selvom det mekanisk er helt likt som før.
       
      Trykker vridningsbryteren lett ned slutter varselet, det kan derfor virke som det er en stålvaier eller lignende som må strammes.
       
      Noen som har hatt et lignende problem og finnes det en quickfix?
       
      Mvh Kristian
    • By Chris88
      Hei alle sammen!
      Bremselysene på bilen fungerer ikke. Jeg startet med og sjekke pærene på begge sider bak, sikring og til sist bytta bremselysbryter(orginal) uten hell. Så nå lurer jeg på om det er el-feil.
       
      vet noen om f.eks defekt topplampe(bremselyset i toppen) kan stoppe alle bremselysene fra og fungere?
      Har noen et forslag om hva det kan være?
       
      Tusen takk for evt. svar!
    • By S-A-T
      Hei, Hadde tenkte på ett prosjekt på min Audi 80 med å bytte Kam, insug og eksos osv.....
      Da jeg fant ut at jeg ikke fant det verdt å ''trimme'' min 90hk motor kom jeg til å lure på om jeg kan bytte motor!
       
      Har en Audi A6 2.5L  (C4 fra 94-97) Stående på hånd som er ihjel mugget.....
      Er det mulig å putte motoren fra C4 inn i min B4 uten Ekstrem forvandling?
      Evt, Hvilke motorer kan jeg putte inni min bil, er FWD og har ikke lyst å bygge AWD :)
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

    • martinlol went up a rank
      Korporal
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy