Gå til innhold

Feilmeldinger i display - langtur neste uke

Ranger emnet


Batmay

Anbefalte innlegg

Se vedlagt bildet - får feilmeldinger i displayet (til venstre og til høyre på bildet - i oransje). Når jeg slår opp i instruksjonsboken står det ikke mer enn  "kontakt verksted". Når jeg kontakter verksted vil de ha en god del penger for å gjennomføre feilsøk på disse feilmeldingene... Er det noen andre som har erfaring med disse feilmeldingene?

 

 

Jeg skal kjøre fra Bergen til Sørlandet i helgen, så er gjerne tvilsomt om jeg får plass på verksted. Er det idioti å kjøre en slik strekning med disse feilmelsingene?  Har hatt samme feilmelding tidligere (før jul en gang), men da forsvant det igjen av seg selv...

 

 

 

Merke: Toyota Yaris sport, 2008-modell.

 

 

post-155862-0-84969600-1467803013_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorlampen til venstre indikerer at det er en feil (evt. sensorfeil) på motor og bør absolutt sjekkes opp så snart det er mulig, men det trenger ikke være noe alvorlig - trenger ikke være noe fysisk galt i det heletatt, bare en feilindikasjon, men det vet man aldri. Den til høyre er stabilitetsprogrammet og er ikke noe farlig å kjøre med men, det er en feil på PKK.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye penger å spare på å ikke ta det på merkeverksted, (for regner med at det nå er et uavhengig verksted du skal ta det hos?.

Fordelen med merkeverksteder er at de har bedre kjennskap til akkurat din bil, men setter du den på et uavhengig verksted med mye kompetanse er det ikke noe problem.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår