Gå til innhold

Bytte spiller Passat 3c5 2006

Ranger emnet


Samekula

Anbefalte innlegg

Alle 2DIN spillere passer rett inn. Du trenger bare ny DIN ramme. Og for å få knappene på rattet til å virke trenger du en adapter du kobler til ISO kontakten bak på spilleren. 

 

Gjort dette x antall ganger selv på passelater (2006->) Vi ettermonterte mest Pioneer og Kenwood spillere

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som Tkarslen jeg har begge disse spillere og mest fornøyd med Kenwood. har tenk bytte ut pioneeren er ikke så fornøyd med den.

Mer brukervennlig og mye enklere kenwooden på alt når det gjelder meny innstilinger osv.

Men pioneer er ikke en dårlig valg/spiller så hvem du skal gå for må du selv bestemme, nå er det sikkert delte meninger om disse to merkene.

Har du først fått stilt inn Pioneeren så går det greit med å bruke den, men den klare ikke opptattere klokke dato om strømmen blir kuttet.

Det gjør Kenwood.

Men denne år på smak og behag og hva en syns er best selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer er ikke like gode nå som før. De to siste gangene jeg har ettermontert ny spiller i bilene jeg har hatt (privat bil) har det blitt Kenwood spillere. 2DIN og en 1DIN i forrige bilen (A3). Veldig fornøyd med Kenwood spillere. God lyd, bra meny. Mange innstillinger og tilkoblinger.

 

Denne 2DIN spilleren brukte jeg:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=1406&gclid=CLO_t570ms0CFUsNcwodfLkGeQ

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig pakke finner du nok kanskje ikke, men hvis du tar kontakt med f.eks dynabel.no eller bilradiospes.no og sier du har en passelat og du vil ha en ny spiller. Så fikser de nok en fin pakke til deg med spiller, 2DIN ramme og adapter til rattstyring. Er du heldig får du kanskje en samle rabatt på pakka :) 

 

Legg også med ønsker på spilleren som f.eks dab+, navi, bluetooth og det du ønsker :) DAB+ spiller anbefales, selv om du ikke hører på dagens radio (FM). 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2DIN er en standard str på spillere. Så får du tak i en 2DIN ramme til passat på ebay så er 2DIN hullet like stort som her i Norge ;) Så samt det ikke er en veldig dårlig kopi, og du må bruke mye tid på å tilpasse ramma. 

 

Jeg ville kjøpt alt her i Norge. Ramma i seg selv ligger vel på under 500kr vel? Og får du en pakkepris på alt er det jo ikke så mye å spare på å kjøpe ramma på ebay :) 

Og hvis det skulle være noe galt er det mye lettere å reklamere på et produkt kjøpt i Norge 

 

Ramma er sikkert lagervare hos din lokale bilrekvisita butikk regner jeg med. Da kan du få både spiller og ramme på dagen ;) adapteret til ratt må kanskje bestilles. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår