Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet


ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ferdig med alt nå, hadde testtime på tirsdag og 0 feilt ;) Eller han påpekte en ting at jeg sto for lenge i et kryss, noe jeg mener var nødvendig.. menmen :)

 

Da er det bare å vente en måned til bursdagen så blir det vel :D :D ;)

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mach1

Heh, når jeg kjørte opp, så må jeg ha kommet borti setervarmeren på full peising, og jeg fant faen ikke den knappen. Det var en Primera, de har den på midtkonsollen, bak brekket, så det var utenfor synsradius, og jeg hadde øyna på veien og speedometeret, og avogtil i speilene. Uansett, det ble jævlig varmt i baken etter en stund. Svetta litt da ja. Fant den nå heldigvis til slutt.

 

Ha ha ha ha ha ha... kunne vært tatt ut av seinfeld eller no.. så typisk... (Ikke ta det feil...)

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by porsche_dude

vel tilbake på kjeller så fikk jeg utlevert sensor og bil, og dro avgårde. vi ble sittende og prate. viste seg at han var tidligere råner fra sørumsand og det hjalp. så mye at han la fra seg blokka i baksetet for å kunne prate med enda mer innlevelse og bruke henda til å poengtere. resultat var da "bestått" siden han ikke hadde noen notater... hehe

 

Hva het den sensoren? Hårfarge? Tjukk?

 

Ikke lenge før jeg skal kjøre opp igjen nå :(

Gruer meg som faen! Har nesten ikke lyst, har dobbeltime til torsdag...

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

 

Doh.. hadde bursdag søndag, lappen tirsdag ... Syns det var altfor lenge å vente ...

 

da bor du på et sted hvor ikke mange bor, eller så tok du teorien tidlig. jeg fikk lappen nesten 2mnd etter bursdagen, pga lang ventetid på alt! kjipe greier!

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anne_-

 

Okey. Ja, jeg vet at man kan ta teoriprøva 6mnd før. Begynte på kurs i går. men, jeg trodde den regelen med at man ikke kunne bestille oppkjøring før max14 dager før du fyller 18 fortsatt gjaldt.

Men dette var jo gode nyheter gutta;)

 

Man kan forresten ikke bestille oppkjøring før 10 uker før du fyller. Jeg får i hvertfall ikke gjort til det.

 

Tok den "uekte" teoriprøva hos kjørelæreren min forrige uke, da. Han bruker den gamle prøva med 35 feil på 45 spørsmål uten å få vite hvor mange svaralternativer det var.

Fikk 25 feil, og det uten å ha lest i det hele tatt. Håper det går like bra på den ordentlige teoriprøva!

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen nå er det ikke lenge før jeg skal prøve igjen ass! ( Under 1 uke) :(

Gruer meg som et helvete!

Har bare en dobbel kjøretime før oppkjøringa + 60 min oppvarming før selve oppkjøringa

Håper jeg klarer og ta meg sammen på de 2.5 timene :(

Må klare det denne gangen...

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Faen nå er det ikke lenge før jeg skal prøve igjen ass! ( Under 1 uke) :(

Gruer meg som et helvete!

Har bare en dobbel kjøretime før oppkjøringa + 60 min oppvarming før selve oppkjøringa

Håper jeg klarer og ta meg sammen på de 2.5 timene :(

Må klare det denne gangen...

 

Har litt under 3 uker igjen, og jeg bare gleder meg :)

Tror ikke det er no vits i å grue seg så innmari, da går det fort værre :o

`94 Audi S2 coupe

 

`91 VW Corrado G60

 

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går så bra vettu :)

jeg bæsja på leggen første gangen, andre gangen fikk jeg null feil og ble rost opp i himmern :P sensor satt nitti prosent av tiden og klikka og lekte med pennen og kjeda seg værre (tok det som et godt tegn da)

kjørte opp på loftsby (eller.no) utrolig behaglig rute.... dro først hadde lengst rute kom først tilbake :D :D

 

så husk:

1. SE DEG FOR FØR DU GJØR NOE!!! du kan gjøre nesten hva som helst hvis du ser deg godt for først (overdriv gjerne litt med å vri bittelitt på huet og slikt)

 

2. Stress ned (lett å si når den uniformerte duden hopper inn vedisdenav og sitter og knoter masse ned) :rolleyes: var bare pissnervøs første gangen derfor det hang seg :P

 

3. Og prøv å enten snakk med duden eller drit fullstendig i han (lat som han ikke er der) så går nok bra vettu.. særlig hvis du sier det til deg selv... og vær VELDIG forsiktig rundt barn, ser du et barn som kanskje skal over veien brems helt ned og gjerne stopp (fikk pluss for det) og vær høflig, slipp f.eks folk som skal inn på en p-plass inn hvis de har kø bak seg...

øøøh ja

 

gjenstår vel bare å si lykke til .. og det GÅR BRA!! husk det :)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår