Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet


ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ozzy

Jaaaaa!!! Tok lappen i dag:D :D: D :D er vel beste dagen hittil i livet tror jeg :D

'

Gratulerer så mye. Jeg vet akkurat hvor overlegent det er.

 

(PS! På tide å fjerne "hjemmesiden" din fra profilen :p Nå har den vært der så lenge jeg har vært medlem og den har aldri funket)

 

 

Har du fått tak i bil?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vært og kjørt i hele dag :D fikk spørsmål om Lys, testet alle lysene, var ikke noe problem egentlig, hehe kjørelæreren min sa at det ene parklyset ikke funket, så sensor sa det var bra at jeg fant ut det ;) fikk 2 feil: at jeg slapp frem 2 som kom fra høyre når jeg var på forkjørsvei(Noe jeg ikke var klar over) og at jeg ikke lå langt nok til høyre i et veikryss når vi skulle til høyre. Bortsett fra det sa han at jeg kjørte meget bra :D fikk pluss for at jeg kjørte forbi en lastebil på E18 som kjørte tregt....fikk en jævlig tungvindt rute, og sensor var skummel :D. Første han sa var at han ikke ville ha noen samtale oss i mellom, under oppkjøring. Jeg holdt på å pisse på meg før han kom, kan tenke dere hvordan det ble når han sa det, og de jakkene de bruker er jo skumle som faen, hehe :S men men klarte det jo og dette er vel den beste dagen i livet hittil.

For øyeblikket kjører jeg pappas saab 95 som er ganske digg, men skal kjøpe meg honda crx '91 til høsten elr neste vår.

 

Vet at hjemmesiden ikke funker for øyeblikket, men vi skal få fikset den når vi har filmer fra årets gatebil og litt sånn ;)

 

Lykke til til dere som skal ta lappen, det blir enten den værste eller diggeste dagen i deres liv, men jeg tror at de fleste som er her på forumet klarer det ;)

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, når jeg kjørte opp, så må jeg ha kommet borti setervarmeren på full peising, og jeg fant faen ikke den knappen. Det var en Primera, de har den på midtkonsollen, bak brekket, så det var utenfor synsradius, og jeg hadde øyna på veien og speedometeret, og avogtil i speilene. Uansett, det ble jævlig varmt i baken etter en stund. Svetta litt da ja. Fant den nå heldigvis til slutt.

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også Solid.

 

ozzy: Saab 9-5 er en kongebil. Det er den jeg lærte å kjøre i. Uten tvil den beste bilen jeg har kjørt (de kan jeg riktig nok telle på to hender da).

 

Litt dårlig gjort at du skal få feil for å slippe fram noen du ikke har vikeplikt for. Det er jo ikke mer feil enn at du er snill (men det skal man kanskje ikke være :rolleyes: )

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 60 min kjøretime i dag, gikk egentlig ganske greit, eneste han sa nå var at jeg var litt vel forsiktig i rundkjøringer.

Og på motorveien lå jeg bak en trailer som kjørte litt sakte som jeg egentlig burde kjørt forbi ganske tidlig... det kommenterte han også. Eller så var kjøringa ganske bra :)

Så i morgen er det oppkjøring på meg, er jo 60 min oppvarming før selve førerprøven så regner med dette skal gå bra, er litt nervøs nå :eek:

Så vi får se hvordan det går i morgen, håper i hvertfall på det beste :D

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Så i morgen er det oppkjøring på meg, er jo 60 min oppvarming før selve førerprøven så regner med dette skal gå bra, er litt nervøs nå :eek:

Så vi får se hvordan det går i morgen, håper i hvertfall på det beste :D

 

ja du får ha lykke til, detta er plankekjøring... YOU CAN DO IT

 

veit hvordan du har det når du sier du er nervøs. skal ha opptaksprøve til pilotskole nå på torsdag, så det er ikke fritt for at jeg har passert en murstein eller to ut av unevnelige kroppsåpninger.... *kremt*

 

du får holde oss oppdatert

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0930 er veldig kurant tid å kjøre på, lite trafikk for de fleste har allerede reist på jobb. Bare søndagskjørere som er tidlig oppe for å handle på butikken da.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, gruer meg til oppkjøringa jeg og.

Har dere bare hatt flaks som har fått det på 18-års dagen, eller har dere bestukket kjørelæreren?;) Har hørt at det er rundt 2mnd ventetid ( hvertfall her på hadeland ), men jeg vet ikke.

Nå er det jo veldig lenge til jeg får lappen da ( 24.09 ), men jeg har liksom venta på det siden jeg var 14;)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår