Gå til innhold

Nissan kingcab- Navara vil ikke starte?


Wolf82

Anbefalte innlegg

Har en 99 mod nissan kingcab/navara som ikke vill starte.. Den virka fint til en morra da det var 15- ute.. Tok da ut diesefilteret og fant is flak nederst i filteret.. kjøpte nytt filter og satt det i, pummpet minst 30-50 ganger på håndpumpen men fikk ikke liv i bilen.. Vet det går diesel til diesel pumpen men har ikke fått sjekket om det går diesel fra diesel pumpa til dysene ennå..

 

Må jeg av med intercoleren for å komme til dysene el????    KAN det evt være  feil med startsperren???   Har sjekket alle sikringene og dem er i orden.  Har fjærnkontroll til sentrallåsen. oppdaget i dag at jeg kan KUNN åpne bilen med den å ikke låse med fjernkontrollen.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du på tanken din? Om du har ståltank, så bør du ikke kjøre med mindre enn halv tank når det blir så kaldt. Høres ut som det er frosset i tanken din. Kjøp ei flaske med west frost og tøm på i tilegg. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken min er full men den har vært kjørt med lite diesel nå i denne kulde mnd.. Kjørte bilen helt tom for diesel for ca en uke siden. Måtte la bilen gå noen meter på starteren til bensin stasjon fyllte da litt rødsprit på tanken.. tviler nå på at det er frosset i tanken da det kommer diesel til diselpumpen men ikke til motoren :( Bilen står nå med en kupevarmer rettet mot  dieselpumpen i tilfelle den er frossen, tenkte jeg sku la den stå på et par timer før jeg prøver å starte bilen... Kjenner jeg begynner å bli frustrert nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår