Gå til innhold

Audi A4 B7 Bytte av Frontlys?

Ranger emnet


MrPhil

Anbefalte innlegg

Har en Audi A4 2.0 TDI S-line B7 2005 mod med originale frontlys og ønsker oppgradere disse til noe litt finere for å få et litt nyere utseende på bilen. Har sett en den forskjellige på f.eks. Ebay men vet ikke helt hvordan kvaliteten på dette er og siden jeg har vanlige lys og fler av disse nye lysene har led blir det mye jobb eller er det quick fix? Har noen erfaringer med dette og noen lys de anbefaler?

Takk for svar!

 

Noen eksempler:

 

http://www.ebay.com/itm/05-08-AUDI-A4-S4-B7-E-CODE-PROJECTOR-HEADLIGHTS-W-S5-STYLE-LED-STRIP-BLACK-/400908213151?fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA4

 

http://www.ebay.com/itm/Black-clear-finish-headlights-with-daytime-LED-DRL-for-AUDI-A4-B7-8E-04-08-/111873231756

 

http://www.ebay.com/itm/BRIGHTEST-LED-DRL-Bar-2006-2008-Audi-A4-B7-Facelift-Projector-Black-Headlights-/331753046973?fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA4&hash=item4d3e05c3bd:g:RoYAAOSwwPhWlY3h&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de 3-4 første bilene jeg har hatt så har jeg byttet til tøffere lykter og på alle har jeg fått dårligere lysbilde. Jeg har brukt samma night breaker pærer i original og de tøffe lyktene, men opplever dårligere lysbilde. Lyktene/lyset ble også justert hos merkeverksted pga papirer BT trengte til godkjenning av justerbart senk. Fortsatt dårlig lys

 

På den siste bilen (Audi A6) så hadde jeg byttet til noen tøffe sorte lykter (sort hus, med blank reflektor). De lyste så dårlig at jeg satte tilbake de originale lyktene. Alle lyktene er kjøpt her i Norge. FK Autoparts og Parts & Retards. Merke på lyktene har vært TYC og DEPO 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg "alle" styling lykter gjør bilen styggere og ser mye mer jalla ut. 

Men du har orange blinklys i lykta di du? Bare ved å fjerne den koppen og sette inn en blank/hvis isteden sammen med en orange pære gjør vanvittig mye med utseende.

 

Som TKarlsen skriver, med på kjøpet får du også mye dårligere lysbilde.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår