Gå til innhold

Tidligere eier lever ikke inn salgsmelding!

Ranger emnet


tezer71

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpe en vw golf som har stått uten skilt noen år!

men har prøvd i over 1 måned nå og få tidligere eier til og levere salgsmelding!

men først så sa han att det vart glemt av og lovet att han skulle gjøre det i løpet av uken

jeg ringte han,men fortsatt så står bilen i hans navn!har ring og sendt sms flere ganger i løpet av måneden,men nå så gidder han ikke

og svare en gang!

noen tips om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre, sånn at du ikke blir lurt.

 

Har du sendt reg.nr til 2282 eller er du bare inne på vegvesen sitt system på nett og sjekker reg.nr?

Hvis bilen står avregistrert fungerer ikke systemet på nett, da må du sende melding til 2282 for å få vite om eierskifte er registrert.

Du får heller ikke vognkort, årsavgift eller omreg. avgift hvis bilen er avregistrert.

 

Jeg ville forøvrig gjort som Quattro nevner, hvis den faktisk ikke er levert.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet hvor han bor,det er bare 20 minutter fra meg,har også sendt melding om

att jeg kan komme hjem til han og ordne alt med salgsmelding!neste steg er vel og sende ett brev

til han att jeg kommer til og gå til advokat og att alle utgifter vil bli fakturert til han !fikk tips på dette

på pm:)har også send sms 2282 og bilen står fortsatt på han,

er jo bare en billig bil dette,men er jo litt surt da jeg har alle dela som trenges for og gjøre den i stand

men ikke for salgsmelding!ja vet det jesper men tenkte og få skilt på den dette året ellers så må jeg vise om

igjen neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kom til og tenke på det jeg også!

blir jo billigere og ta ny eu kontroll en og betale årsavgift for i år!

men skrev før i kveld til gamle eier på mail att jeg kom til og gå videre med saken

og att alle ekstra utgifter måtte han betale,og 5 minutter senere så hadde

han vært inne på din side på statens vegvesen og overført bilen på meg :):) 

så det ordna seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår