Gå til innhold

hvor kjøpes billigst filter til opel combo

Ranger emnet


sitka123

Anbefalte innlegg

Har ein opel combo 1,3 diesel kor kjøpes det billigst filter til denne, (men må vera brukande og da) Betalte over 300 for dieselfilter hos opel og synes det er i drygaste laget. har lagt ut litt øve 700 på diesel, luft og oljefilter greit om noken veit ein anna plass så ein kan spara noken krone. Motorkoden er Z13DT. Takk for eventuell hjelp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok og takk for svar, noke eg gløymte i sta, kor har de best erfaring med at ein får det ein skal ha, altså det som passer. Er litt frustrerande når ein skal til å skifta og så passer ikkje filteret. Hjelper lite at ein sparer noken kroner da.... Bilxtra var ikkje noke billigare enn originalt men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive litt meir her. Oppdaga i dag når eg skifta dekk at det er ein del gummipakninger langs etter kanalane på begge sider. Reknar med at dette er ei form for drenering av eit eller anna slag? På den eine sida av bilen kom det ut vatn av desse, er vel neppe eit godt tegn. Kva er egentlig hensikten med disse? Går det ann og finne ut kor vatnet har komt inn sån at eg kan få tetta lekkasjen. Blir det liggande vatn inni kanalen er er det vel "døden" for bilen kan eg tenka meg. Lurte litt på å fjerna gummipakningane spyla inni med vatn og prøva å blås tørt med trykkluft. Men bør jo helst finna ut kor vatnet kjem inn.  Bilen er ellers 10 år og det er lite rust ellers, det vetla som er har eg teke på den urprimitive måten stålkost, 2 strøk rustkiller samt 2 strøk bengalakk utenpå der igjenn. Hadde tenkt å ha bilen noken år til så bør helst få orden på "kanalproblemet" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår