Gå til innhold

Trenger ny diagnosemaskin. Hvem av disse bør jeg kjøpe?

Ranger emnet


TKarlsen

Anbefalte innlegg

Min trofaste diagnosemaskin som jeg har hatt i mange år klarer ikke den nye bilen min + at den er veldig treg. Så nå skal jeg bytte den ut. 

Det jeg ønsker å gjøre er å ha en håndholdt maskin jeg kan lett ta med rundt. Må kunne skanne på Audi systemer, men helst de fleste biltyper. 

Vil ha en maskin jeg kan lese ut og slette feilkoder. Det å programmere er ikke så viktig (som man kan med VAGCOM) 

 

Hvilke av disse gir mest maskin for pengene?

 

Foxwell NT301 eller Autel AutoLink AL519

post-142873-0-14944200-1446185882_thumb.jpg

post-142873-0-00635100-1446185887_thumb.jpg

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Autel MaxiDiag Elite MD802, kostet rundt 4000,- på tilbud engang.

Veldig fornøyd, har enda ikke møtt på en bil som den ikke støtter. Leser bokstavelig talt ALT smile.gif

 

Edit: Må bare legge til at MD802 har masse ekstra funksjoner, men jeg husker ikke alle. Kan nevne bl.a service resett, støtte for EPB på de fleste og kan lese live data fra alle sensorer på alle biler som har støtte for det, kan også lese pulser på sensorer etc..

 

Hvis du ønsker, kan du få kjøpe den..

Jeg skrur ikke lenger for andre og har ikke mye behov for denne da jeg kun holder på med VAG selv og har et større ønske om VCDS i proff versjon isteden.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettop foxwell NT644 på jobb og den er rå tar nesten alt og har utrolig mange funksjoner, den store skjermen og alle funksjonene når det gjelder ER verdier gjør att eg meiner den er bedre enn autel iallefall de eg har prøvd.

Du får også oppdateringer fra foxwell.com og den vi har har dpf og service resett på de fleste biler, den er også rask og det var hovedgrunnen til att vi kjøpte den pluss den store skjermen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår