Gå til innhold

Useriøse forhandlere

Ranger emnet


ArendalBil

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/f...orgId=476548516

Arendal bilforhandler AS

 

Kjøpte bil av disse, og etter to dager ville den ikke fungere lengre. Ringte de og sa den ikke vil fungere lengre og ønsket enten reduksjon på pris eller å få hevet kjøpet. Da startet de å skylde på meg og startet og rope i telefonen og ville ikke vise tegn til å få fikset opp i dette, jeg måtte levere tilbake bilen i den stand den var i når jeg kjøpte den og ble da trukket etter statens satser på km etc. etc.. De fortalte at jeg har signert kontrakten der det sto at jeg har kjøpt den som rep. objekt, noe som ikke stemmer. Dette har de da fått påført i etterkant etter jeg har signert kontrakten. Serviceintervallet ser ut til å være tukla med, så det startet å lyse noen mil før jeg var hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil vel ikke si at du ikke tar med deg kopi av kontrakt du har signert - men lar motparten beholde den og så kan fylle inn det de vil ?

 

dersom selger vil kreve deg for km du har kjørt bilen, da kan du kreve (den fantastiske gode) renten som gjelder disse dager.....

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg din del av kontrakten - der står det da svart på hvit.

Ved heving av kjøp grunnet vesentlig feil/mangel er det DE som skal betale deg penger, kjøpssum + renter for tiden de har lånt pengene dine.

Service intervallet kan du også sjekke, men da må du ha tilgang til diagnose.

 

Ta kontakt med forbrukerrådet som nevnt over her.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår