Gå til innhold

Pris på omlegg av dekk

Ranger emnet


Opel1

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har noen dekk fra gamle bilen som jeg vil ha over på "nye bruktbilen" dekkene er 2 år gamle mens de jeg fikk med nye bilen er 5 år litt dårlig. Har hørt litt med verksteder i Oslo og de skal ha nærmere 1000kr på å flytte dekket over fra ene til den andre. Høres ekstremt mye ut. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei synes ikke det var så mye det tar litt tid så skal det balanseres, demonteres og monteres, eg vett flere her tar 1600-1800kr for jobben og de tar også ekstra om dekkene først skal av de gamle felgene sånn att de må ta av 8 dekk.

 

Eg gjekk mye på bensinstasjonen her i byen før da tok 150kr for hvert dekk men dekkfirmaene lever av og selge dekk så de virker lite interessert om du ikke kjøper nye dekk

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha maskin for dette, jeg kan gjøre dette får 850kr

Om det er vanlig felg, om du holder til i oslo .

hvor stor felg er det, eller hvor stor er dem?

Du skal bare ha lagt dekkene over på annen felg?

Og hvilken lakk har du brukt om det ikke er bra lakk som sitter så kan det ta noe skade, men det går som regel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha maskin for dette, jeg kan gjøre dette får 850kr

Om det er vanlig felg, om du holder til i oslo .

hvor stor felg er det, eller hvor stor er dem?

Du skal bare ha lagt dekkene over på annen felg?

Og hvilken lakk har du brukt om det ikke er bra lakk som sitter så kan det ta noe skade, men det går som regel greit.

 

 

 

Det er vanlig alu felg. Det er 15" felger. Dekker på 195.65.15

Lakk som jeg brukte er biltema felglakk sort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår