Gå til innhold

Bilder av Zamot's Leon 20VT

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg er sugen på en sånn liten vinge du har lengst bak der, mye koster de, og hvor får jeg kjøpt en sånn? syns den ser litt kjedelig ut uten.

 

Hei,

Jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte den fra eller hvor mye den kostet, men den er fra Mattig. Det er andre merker som har spoilere også, f.eks. JE Design.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei.

 

Har en 1,8t 4 somjeg nettopp har kjøpt på cupra r kitt. koster ikke all verden da plast til seat er generellt billig.

 

Hva angår chip, vil jeg anbefale BSR sin PPC. Har den selv,og den gir 215hk/325nm ut. Det fine med den er at du kan når som helst laste inn org.varen(fint når du skal på service).

volvo V70 2,4D

Seat Leon "BSR Cupra R" 20VT4

-Sabb 9000 cse2,3t "full power"

-Sabb 900 8v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har en 1,8t 4 somjeg nettopp har kjøpt på cupra r kitt. koster ikke all verden da plast til seat er generellt billig.

 

Hva angår chip, vil jeg anbefale BSR sin PPC. Har den selv,og den gir 215hk/325nm ut. Det fine med den er at du kan når som helst laste inn org.varen(fint når du skal på service).

 

hvor kjøpte du Cupra R kit? Og hvor mye måtte du ut med?

 

Hei, dette er litt off topic spør du meg, selv om jeg også lurer på hvor mye du gav Mr_Kreosot... Fortsett her a: Seat Leon Cupra R styling.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Har vel diskutert dette i en annen tråd her men...

 

Problemer:

*Fuktighet - vann renner inn ved dørene, fuktig gulv.

*Fukt i lyktene.

*Sentrallås/nøkkel tulla litt (lenge siden sist)

*Litt tull med vindusheiser(!) etter å ha installert Defa-alarm, men det har gitt seg nå.

*Nøkkelhullene(sylinderen) hadde "låst seg" og måtte fikses.

*Og i det siste har motoren fusket, og går for bra. Men renset *LMM, og nå går den strøkent igjen (men fortsatt litt for bra tror jeg - men det er bare morro..).

 

Tdi blir det nok neste gang. Endel billigere i drift, og et siiiinnsvakt drag om man chipper. Holder følge med det meste.

 

Styling dvs grill og spoiler kom vel på rundt 3400,-. Grill-netting fra Torshov samt sikaflex kosta ikke mye.. Om vi regner felger, soting og senking som styling er det snakk om større beløp..

 

:)

 

Hehe, ganske nøyaktig samme problemene som jeg har med TT'n.. Ikke vanskelig og skjønne at seat er ett Vw produkt på lik linje med audi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår