Jump to content

ABS-sensor til 240

Rate this topic

martinlol
 Share

Recommended Posts

Hei! 

Eg har ein kollisjonsskada 240 og treng ABS-sensor. Den er utgått hos Volvo, så dei får ikkje tak i den. Dei nemnde Classic Parts, at kanskje dei

kunne ha noko, men eg finn ikkje ei nettside som virkar truverdig. Er det nokon som har peiling?

Det gjeld ein Volvo 240 fra 1992 B230FX venstre side foran

Takkar for svar! 

Martin

1992 Volvo 240 GL OL-utgåve

• 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By gst93
      Hva er intervallene på bytte av reg reim på Volvo v60? D3 motor, 2012 modell automat. 
    • By Handshake
      Da jeg startet bilen begynte fem varsellamper å lyse gult og i displayet kommer følgende tekst: "Feil; ABS / stabilitetskontroll (ESC)". Jeg måtte kjøre videre og kunne ikke merke noen innvirkning på kjøringen. Skal få Møller til å se på det, men de har lang ventetid. Noen andre som har erfart noe lignende eller som kan si noe om hvorfor alle lampene begynner å lyse på en gang?? (parkeringsbrems, ABS, antiskli, airbag og dekktrykk)
    • By robertm
      Hei, jeg har en TOYOTA AVENSIS (08 mod, D-4D motor) med regnr NF 29799
      Jeg skal bytte ABS-sentral på bilen.
      Jeg fant én brukt online med delnr. 44540-05050.. vil den passe bilen?
      Hvis jeg ikke tar feil så er original dele nr. 44050-05110 og 44050-0511 til bilen.. Stemmer det ?

Mvh Robert.

• By Vdtuning
      Har akuratt satt i den nybygde motoren min en B230F som er bygd til turbobruk men er ikke turbo i den , problemet er at den tåler ikke lite gass og går absolutt ikke på tomgang.. skyter i luftfilter og virker noe tamm.. 
      Alle pakninger er nye , rotor og fordelerlokk plugger , kont reg timing  , rotorstilling , svinghjul sitter med blankt triggerfelt i starter hull .. tps er riktig mtp klikk i det man vrir litt på rulla..
      Har sveist igjen Egr og tomgangs regulatorhull i innsug .. 
      Må legge til jeg har frest stemplene flate og tatt ut litt i forbrenningskammeret i toppen . Dette er gjørt på måfå ..
    • By Odderling
      Hei jeg prøver å finne ut om det finnes åpne takrails til min Volvo 855 gl 1994. Takk for svar :)
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy