Gå til innhold

Kan noen bistå en jente uten peil?

Ranger emnet


Hilde1988

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en jente som skal kjøpe ny bil, min første bil noen gang. 

 

Problemet er: Jeg kan ingenting om biler og er redd for å bli lurt.

 

Jeg har fått et pristilbud på 360.000 for følgende bil. Kan noen si meg om dette er et godt kjøp?

--

 

Scoda Octavia stasjonsvogn,

2016-modell, 0km

180hk, 1,8 TSI STYLE-utstyrsnivå

Metallic lakk

18'' felger sommerdekk, 17'' nokian vinterdekk

Reservehjul

Amundsen navigasjon+Dab-radio

 

RABATT PÅ BIL: 16.000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra bil det der !

- men om du er ung og skal ha din første bil, og ikke har ubegrenset med penger,

så ville jeg anbefale en rimeligere bil som førstebil.

 

Jeg har full jobb med god lønn, så 360.000 er innenfor budsjett. Men jeg vil likevel gjøre et godt kjøp.

 

Flere som mener dette er en bra eller dårlig handel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er listepris på bilen, og du kan nok ikke få prisen lavere enn du allerede har gjort. Er du fornøyd med bilen er det bare å handle smile.gif

 

Har fått den ned i 355.000 nå. Listepris var 380.000 med alt utstyr jeg har inkludert.

 

Hva synes dere om motoren osv? Er det en bra bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svært lite tull med disse motorene er vw alt som er i en skoda,dette samme motoren som står i passat.

Er en grei motor dette så lenge du følger servise på bilen så vil den nok gå en stund.

Du skal vel kjøpe ny bil regner jeg med, så da er det veldig lite som skjer med motoren.

Når den begynner å dra på åra så kan det jo begynne å komme litt små tull da.

Men når bilen begynner å dra på åra så vil det nok etter vert dukke opp litt små ting da.

Du har jo garanti på det meste på bil å motor.

Ellers så er det jo foringer og ende ledd, å diverse som er mest slitedeler på vw.

Bare pass på og se etter på olja på bilen, så du ikke kjøre tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Jeg er en jente som skal kjøpe ny bil, min første bil noen gang.

 

Problemet er: Jeg kan ingenting om biler og er redd for å bli lurt.

 

Jeg har fått et pristilbud på 360.000 for følgende bil. Kan noen si meg om dette er et godt kjøp?

--

 

Scoda Octavia stasjonsvogn,

2016-modell, 0km

180hk, 1,8 TSI STYLE-utstyrsnivå

Metallic lakk

18'' felger sommerdekk, 17'' nokian vinterdekk

Reservehjul

Amundsen navigasjon+Dab-radio

RABATT PÅ BIL: 16.000

360.000kr for en flett ny og romslig stasjonsvogn, er da en meget grei deal. "Style" er vel ikke den mest velutstyrte, men: "jo mindre utstyr, jo mindre feil" - bruker man å si. :-)

 

Liker du bilen og den passer deg, så go for it - sier nå jeg! :-)

 

PS! Jeg ville også ha valgt en bensinmotor. Diesel begynner å bli "uglesett". :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår