Gå til innhold

Dirking av bil

Ranger emnet


stade

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg klarte å låse nøklene inne i bilen. Jeg har en gammel Mazda 323 96-modell. Enkle å dirke opp. Jeg fikk hjelp av Falck til å dirke opp bilen da jeg verken kan eller hadde mulighet til å gjøre det selv.

 

Noen som vet hva prisen ligger på noe slikt?

 

Det var riktignok en lørdags kveld, men jeg fikk sjokk da jeg fikk regningen i posten! Det koster meg 2944 kr i tillegg til en egenandel på nesten 500 kr?! Dette syns jeg var ekstremt mye, og får det ikke til å stemme! Jeg stod rett ved siden av verkstedet og det tok til sammen maks 10 min til/fra verksted og dirke opp bilen.

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette.. Ganske oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags forsikring har du? Hvis du ikke har delkasko eller kasko, tror jeg du må betale fullpris på redningstjenester. Jeg anbefaler alltid delkasko fremfor kun ansvar på gamle biler, da det er lite forskjell på årspremien, og du får endel ekstra som ruteforsikring, brann, tyveri og redning.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler egenandel 500,- uansett.

Og hvis du ikke har annet enn ansvar må du betale for utrykningen også, som fort er 1500-1700,- og i tillegg skjedde det på en lørdags kveld så da må du betale litt tillegg for det.

I mitt hode stemmer 2900,- ganske bra...

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Ringte du direkte til Falck, eller ringte du til forsikringsselskapet?

Er egenandelen er regning fra forsikringa eller Falck?

 

Ringte du direkte til Falck så er det fastpris, utrykning og tid du betaler for.

Ringte du til forsikringa så betaler du egenandel og kun det (hvis din avtale dekker dette)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår