Gå til innhold

audi s6 2.2 c4 starter IKKJE får ikkje bensin

Ranger emnet


ole-t

Anbefalte innlegg

har ein audi s6 2.2TQ c4 .

problemmet startet ein dag eg kjørte der den beggynte og fjuske når eg kjørte på lavt turtal, men når eg ga gass og kom over 3000 omdreininga so kom den med ein gong.

 

neste gang eg starta bilen so gikk den plutselig fint i gjen, men dagen etter den dagen so skulle eg starte den og då har ikkje den starta sida.

 

har testa bensinpumpen med og kjøre direkte strøm via eit anna bil batteri då spruta det masse bensin ut, men so kobla eg i at pumpa til bilen min igjen og prøvde og starte men kom ikkje bensin ut .

har bytta bensinpumpe releet og, det funkar fremdeles ikkje.

 

noken gode forslag                ALLE SVAR VIL BLI GODT TATT I MOT biggrin.gif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har bytta bensinpumpe rellet.

 

 

Joda, det vet vi, men HAR du sjekket det jeg skrev, om bensinpumpa går 1-2 sekunder etter at tenning er skrudd på? For å hjelpe deg er det påkrevd med tilbakemeldinger, ellers famler vi bare i blinde...

Før du vet 100% sikkert svaret på dette, så har det lite for seg å grave langt utenfor materien. Hjelper lite å sjekke hallgiver og veivsensor før man vet om spenningstilførsel mm. er i orden 1-winking.gif

Dersom du måler spenning til bensinpumpereléet, og ut av reléet, samt inn på pumpa, først da kan du gå videre til sensorene på motoren. MEN, dersom pumpa går 1-2 sekunder etter tenning er på, da skal også motor starte og gå på det bensintrykket som er bygget opp i systemet, til den stopper etter få sekunder.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår